OleK Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 helrått treff ja!! vår 1500 kroners xr4x4 fungerte stort sett hele dagen og vi hadde det dritgøy! (2 knuste fangere, mosa radiator, knekt eksos og nesten en tur på taket) Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Takk for et kjempebra treff. Fikk kjørt mange runder på isen i løpet av dagen. Jeg kjørte denne: Så du slet litt med at den ikke gikk helt rent. Fikk du has på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
75mk2 Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Nei, var et eller annet rart. AFR-verdien varierte mellom 12 og 14. Kom sånn innimellom. Afr lå på 12,5 når det funka. Virka som det hadde ordna seg, men på siste rundene fuska det hele tiden, så jeg ga meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraCL Posted January 18, 2009 Share Posted January 18, 2009 Hehe, hadde en anelse om at den der skulle til Sigdal når jeg så den på bilhenger her i byn på fredag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts