Guest Bainator Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Jeg tenkte jeg skulle montere konfilter på en is jeg har, men det blir litt vanskelig pga utformingen til luftmengdemåleren.Finnes det noe man skrur på luftmengdemåleren, så man får en rund sylinder å montere filter på ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 (edited) Må vel ha en av disse http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=133322 Edited October 6, 2008 by Anders Kverneng Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bainator Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Thnx! Må sjekke om de har på mekonomen. Gidder ikke å kjøre 40 mil for den der Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Lage selv, er fort gjort det Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8turbo Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 hallo skulle lagt ut bilde av min det er et freenfilter konfilter kitt fett som **** å faktisk bedre respons:) koster ca 1500kr for et kit på torshov da har u alt u trenger:D:D:D:D:D ESCORT RST/ Sierra IST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Enda bedre respons får man ved å fjerne lmm Men forutsetter litt modifikasjoner når det gjelder motorstyring. Jeg merker utrolig forskjell fra med lmm og uten. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Enda bedre respons får man ved å fjerne lmm Men forutsetter litt modifikasjoner når det gjelder motorstyring. Jeg merker utrolig forskjell fra med lmm og uten. Forklar gjerne litt mer om det? Hva slags modifikasjoner må til? Kan dette gjøres på en org is? 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dohcboy Posted October 8, 2008 Share Posted October 8, 2008 hehe han har montert megasquirt, å JA d er SYYYKT mye bedre drag i den nå iforhold til org sprut. null stress å stå å burne på litt over 2000 rpm på tørra med sveisa diff Merkur XR4TI85 Sierra xr4x4 2.8i06 Focus ST89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted October 9, 2008 Share Posted October 9, 2008 Ja, glemte å nevne det. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now