Jokke2k Posted November 13, 2008 Share Posted November 13, 2008 (edited) Heija har alt men vilket lokk ? spyler lokk? Det e d deksele/lokke som står bak på lykta, som skal holde den tett...Pris på alt samlet? Edited November 13, 2008 by SierraFTW2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted November 16, 2008 Author Share Posted November 16, 2008 Det e d deksele/lokke som står bak på lykta, som skal holde den tett...Pris på alt samlet? Vet ikke pris jeg men du får komme med et bud på alt sammen, Har alt du spør etter mvh roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted November 20, 2008 Author Share Posted November 20, 2008 Bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aztro Posted November 20, 2008 Share Posted November 20, 2008 hvilket interiør er det i denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted November 21, 2008 Author Share Posted November 21, 2008 hvilket interiør er det i denne? grått velur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted November 25, 2008 Author Share Posted November 25, 2008 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted November 29, 2008 Author Share Posted November 29, 2008 OPP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 Masse deler igjen. Komplett forstilling, driv akslinger ,starter, dynamo, varmeapp, vifte, tak airbager, komplett GHIA lystgråt velur intriør med airbager i stoler (airbager kan selges løst) Skinn ratt med cruskontroll. bremsekalippere bak begge hjulnava bak. rustfri bakluke, rustfri v.fordør h.fordør og h.bakdør. v.baklykt .bakfanger Har alle vinus heis motorer . hele klima kontrollen mørk teak rundt gir å dahsjbord +++++++ ring eller pm for innfo . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 18, 2008 Author Share Posted December 18, 2008 Må vel vere noen som trenger noe mere mondeo deler her????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke2k Posted December 18, 2008 Share Posted December 18, 2008 Må vel vere noen som trenger noe mere mondeo deler her????? Har venta leenge eg på bilder nå.. Men har gitt opp å få noe av deg, så då får eg handla ein aen plass. Joachim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 20, 2008 Author Share Posted December 20, 2008 Hei.Ja det kan du gjøre gider ikke å styre med å lage noe konto å styr bare for du skal få noen bilder av en spylermotor en taukrok et deksel over ei lykt og en viftemotor som ser lik ut på min mondeo som den gjør på alle andre mondeor. Da jeg ikke fikk sendt de bildene jeg tok kan det være. Mvh roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke2k Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Hei.Ja det kan du gjøre gider ikke å styre med å lage noe konto å styr bare for du skal få noen bilder av en spylermotor en taukrok et deksel over ei lykt og en viftemotor som ser lik ut på min mondeo som den gjør på alle andre mondeor. Da jeg ikke fikk sendt de bildene jeg tok kan det være. Mvh roy Men du kan jo då sei ifra at du kje fikk sendt bildene. Er ikke så J¤%&A vanskliG:)Grunnen til at eg ville se bilder, var at jeg ikke ville få feil deler å betale for noe jeg ikke har bruk for. Joachim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 21, 2008 Author Share Posted December 21, 2008 Hei igjenDa tror jeg du får sjekke pm din.Vis du ikke fikk vite at jeg ikke fikk sendt di bildene hvorfor ba du m meg da lage en photobucket konto???????Spør bare jeg. Du får bare kjøpe delene et annent sted vis du ikke tror det er likt. Du får høre med de andre her inne om de ikke har fått det jeg har sagt å lovet.... Mvh Roy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokke2k Posted December 22, 2008 Share Posted December 22, 2008 (edited) Hei igjenDa tror jeg du får sjekke pm din.Vis du ikke fikk vite at jeg ikke fikk sendt di bildene hvorfor ba du m meg da lage en photobucket konto???????Spør bare jeg. Du får bare kjøpe delene et annent sted vis du ikke tror det er likt. Du får høre med de andre her inne om de ikke har fått det jeg har sagt å lovet.... Mvh Roy. Hei. Joda, eg fikk pm'n din. Men fikk ikke noe mer om du skulle lage pb-konto, eller ikke.Det var ikke for og lage f**n eller betvile deg som selger, jeg skrev,Men bare av frustrasjon. Beklager det:)Du får ha en fin jul:) Mvh Joachim Edited December 22, 2008 by Jokke2k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 24, 2008 Author Share Posted December 24, 2008 Ja sjønner. jo takk for det.God jul til alle Mvh Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted December 30, 2008 Author Share Posted December 30, 2008 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knutte Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 - Høyre speilglass- Midtkonsollplata med 12V uttak og vippelokk- Brillelomme i tak- Plugg som sitter på innsiden av speilet (Skjuler skruehull). Pris? - 1989 Ford Sierra 2.0 CL - 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt) - 1985 Volvo 240 GL (Solgt) - 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...) Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den! Nå kjent som Mskrinde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted January 4, 2009 Share Posted January 4, 2009 Låsekasse VF pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted January 4, 2009 Author Share Posted January 4, 2009 knutte og mondeo power dere har pmmvh Roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted January 11, 2009 Author Share Posted January 11, 2009 bump bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 Masse deler igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Har du rattet enda?? Noen gode litt detaljerte nærbilder av det? pris? Er dette strøkent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 Har du rattet enda?? Noen gode litt detaljerte nærbilder av det? pris? Er dette strøkent? Ja har det.Pm sendt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest oddemann Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Hellu! Setevarme bryter? Tror en må bytte begge samtidig, har du de?? Mvh Odd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuskie Posted January 22, 2009 Author Share Posted January 22, 2009 Hei Ja de har jeg ja mvh roy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts