Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har en cossie 4x4 kasse som jeg skal bruke cluch huset på på doch bak del. men får ikke splittet kassen. har tatt av alle boltene rundt og noen adnre bolter får delt den ett par millimeter men stopper der. er sånn at det blir en liten sprekk. står litt fast her. kansje noen kan hjelpe meg?

Noe jeg har glemt å løsne? har løsnet alle disse "låseboltene" som også er skrudd inn i siden.

Posted

har du løsnet den store muttra i bakkant av kassen ?

utgående aksel

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted
har du løsnet den store muttra i bakkant av kassen ?

utgående aksel

Hmm.. Det kan jeg ha glemt! har ikke løsnet noe bak jeg:) får se om jeg finner den i morgen:) er den gamle 4x4 bak delen noe å selge? trenger jo ikke denne da jeg skal bruke doch kasse. Girkassen er veldig thight og fin i gira og ingen ulyder hvertfall :)

Pris kan jeg eventuelt forlange for sånnt ?

Posted

er viskosekoblingen hel da ?

er jo i deler da , så er ikke verd særli mye ...

men knips no bilder hvis du får demontert å send meg :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

trenger ikke å demontere bak delen på kassen. Har du skruvd opp alle skruene som sitter i siden på clutch huse? Kan være at den henger på lagrene. Har du fått opp den store mutteren inne i clutch huset? Sikker også en segering innom den som må opp. Vist ikke du får det til så har jeg ei ferdig modda kasse til deg :)

SierraCos2wd-9329672012301110711-sig.jpg
Posted
trenger ikke å demontere bak delen på kassen. Har du skruvd opp alle skruene som sitter i siden på clutch huse? Kan være at den henger på lagrene. Har du fått opp den store mutteren inne i clutch huset? Sikker også en segering innom den som må opp. Vist ikke du får det til så har jeg ei ferdig modda kasse til deg :)

Har sjekket i cluch huset ja. fant det lageret bak det lokket. men så ikke ut som om det var noe segerring der ?:|.. skal prøve litt i dag igjen ;)