kh turbo Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Mitt råd er selg t34 og kjør standar, du mister 1000 omdr med turbotrykk i mellomregisteret.I det minste sett på .48 ar eksos hus. det er en knall kombinasjon. 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightking Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 Planen er t34 turbo med .48 eksoshus ja Da blir det vel ikke så gæli? Ford Escort mk2 Cosworth (SOLGT) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kh turbo Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Planen er t34 turbo med .48 eksoshus ja Da blir det vel ikke så gæli? Nei det er i mine øyne den beste turboen du kan få til en gatebil.. 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightking Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 (edited) Nei det er i mine øyne den beste turboen du kan få til en gatebil..Ja.. Hørte at med .48 ar eksoshus så kommer trykket litt tidligere. Og blir en liten grom leikebil Som også brukes som gatebil Og forresten. har org t3 turbo, er det .48AR eksoshus på den? Og passer det på t34 ? Edited October 3, 2008 by nightking Ford Escort mk2 Cosworth (SOLGT) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T-KING65 Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Orig. Cosworth 2wd og 4x4 T3 turboer har .48ar hus , som passer rett på t34 .Du får vensetlig raskere spoolup med .48ar huset . Send PM hvis du er interessert i å bytte .63ar huset , mot et .48ar hus i topp stand .Jeg har ca 10stk på lager av .48 husene . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Siden det er litt snakk om dyser her, hva er forskjellen på grønne 803 dyser og svarte 803 dyser?? Mye effekt holder f.eks svarte dyser til? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Svarte 803 dyser? ER ikke Sorte Siemens dyser du mener da? 599cc? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2079844 En kompis av meg er nabo med han som hadde denne bilen. Er nettopp solgt. Det var svarte dyser på den. 803 sto det visstnok på de..Han som hadde denne bilen før sa det var over godt over 500 hester i den.. Hehe.. Turboen ser jo ikke akkurat stor ut da.. Derfor lurte jeg også litt på hvor mye disse dysene klarte å levere. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Har du hele delenummeret på dysene? Hehe, meget skeptisk til 500hk med den ja Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Har du hele delenummeret på dysene? Hehe, meget skeptisk til 500hk med den ja Nei han bare så de var svarte, og det sto 803 på de. Trodde det var omtrent det samme som grønne dyser kanskje.. Kjøre 0,5 i ladetrykk.. hehe.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 hei. min nabo. sto ingenting på dysene. de va bare svart. men han gikk å maste om 803ccm. eg har bare "jattet" med han.forresten så raste motoren 10min etter bilen va solgt. gikk akkurat en mil. hehe 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now