Jump to content

Recommended Posts

Posted

hei jeg er på utsikk etter et bra eksemplar av en rs turbo s2 og har følgende spøsmål:

 

-hva bør jeg se etter av rust?

 

-kjennte feil og mangler?

 

-hvor mange hk er det vanlig og ta ut av en motor uten og bytte innmatt på motor?

 

takk for svar på forhånd,vis dere vet om eller har en bil og selge meld i fra

 

mvh

ulf

Posted

kjente feil er vel trøbbel med ke jeten altså motorstyringa og bensinfordeleren. rust i setefester, kanaler, bak fanger foran. generelt di stedene jeg har finni rust og så klart hjulbuene.

 

200 hk går vel på orginal innmat, men må ha større turbo for å klare dette og mer fuel.

Posted

Husk å sjekke rammevanger bak for rust...

Mercedes 211 220E - Bruksbil

Mercedes 124 260E - Bruksbil

Escort RS Turbo S2 - Prosjekt

 

logo_phpBB.gif

Posted

rammevanger bak ja, under styling og batterifeste. Generelt sjekk hele bilen ,begynner å bli gamle nå!

 

Søk litt så finner du mye om dette, mange som har vært på jakt etter escort / RST

Escort RS Turbo

Mondeo 4x4

Capri MK3 GT4

Pajero 4x4

Dynapac F141 6WD

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...