Torp Racing Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 hei jeg er på utsikk etter et bra eksemplar av en rs turbo s2 og har følgende spøsmål: -hva bør jeg se etter av rust? -kjennte feil og mangler? -hvor mange hk er det vanlig og ta ut av en motor uten og bytte innmatt på motor? takk for svar på forhånd,vis dere vet om eller har en bil og selge meld i fra mvhulf
tuszi Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 kjente feil er vel trøbbel med ke jeten altså motorstyringa og bensinfordeleren. rust i setefester, kanaler, bak fanger foran. generelt di stedene jeg har finni rust og så klart hjulbuene. 200 hk går vel på orginal innmat, men må ha større turbo for å klare dette og mer fuel.
rstgrl Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Husk å sjekke rammevanger bak for rust... Mercedes 211 220E - BruksbilMercedes 124 260E - BruksbilEscort RS Turbo S2 - Prosjekt
Tombra Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 rammevanger bak ja, under styling og batterifeste. Generelt sjekk hele bilen ,begynner å bli gamle nå! Søk litt så finner du mye om dette, mange som har vært på jakt etter escort / RST Escort RS Turbo Mondeo 4x4 Capri MK3 GT4 Pajero 4x4 Dynapac F141 6WD
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now