MacGyver Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Noen som vet om det er forskjeller mellom eksosanlegget til t-34 og t-25 Escort Cossiene? Mvh. Stein sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Hehe, var vi ikke enige om at det var det da? Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fakeworth Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 T-25'n har vel litt mindre tut inn på turbo'n.. Når jeg bestillte Mongoose til T-25'n min følgte det med en innsats hylse til å stappe inn der hvor man trer eksosen innpå turbo'n.. -93 Sierra Cosworth STV 4x4 X: -94 Escort Cosworth HTT, -94 Escort cosworth T-25, -94 Escort cosworth T-34, 4x -90 Sierra 4x4 Cosworth, -91 Sierra Cosworth 2wd, - 89 Sierra Cosworth 2wd, -88 Sierra Cosworth 2wd -91 Scorpio Cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 (edited) Hvordan går det på eu-kontroll når mann har mongoose på escos? blir co veldig høy? hva koster et slikt eksosanlegg? Stjal topic`n litt.. Edited September 26, 2008 by tomnsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-ic Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 (edited) Er motoren riktig mappet så klarer du deg innenfor kravet på CO, men HC osv blir verre. Katalysatoren blir jo fjernet, og det er en våken kontrollør ikke helt fornøyd med... Koster rundt 5500-6000kr Edited September 26, 2008 by M-ic Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomnsr Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 tusen takk for svar! Mvh Tom Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver Posted September 26, 2008 Author Share Posted September 26, 2008 Hehe, var vi ikke enige om at det var det da? hehe...det var jo du som sa at det var en forskjell med katalysator, men at du ikke visste hva.. (?) sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted September 28, 2008 Share Posted September 28, 2008 Var downpipen som var forskjell ellers var det vel likt. Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver Posted September 29, 2008 Author Share Posted September 29, 2008 Var downpipen som var forskjell ellers var det vel likt. så jeg må ha en innsatsring eller lignende, slik at det passer overens? sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
stian-ak Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 næh... kan aldri tenke meg det er noen forskjell.. jeg kjøpte til min t25, og der har jeg idrunn bytta til en annen turbo. (T3) uiten at det ver noe problem... I og med at T25 turboen har t3 flens inn så har den vel ikke en egen ut skulle man tro, den var hvertfall lik som den var på T3 og da er den lik på T34 også igrunn:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacGyver Posted October 4, 2008 Author Share Posted October 4, 2008 næh... kan aldri tenke meg det er noen forskjell.. jeg kjøpte til min t25, og der har jeg idrunn bytta til en annen turbo. (T3) uiten at det ver noe problem... I og med at T25 turboen har t3 flens inn så har den vel ikke en egen ut skulle man tro, den var hvertfall lik som den var på T3 og da er den lik på T34 også igrunn:) Jepp, den passer overens. Skiftet igår! - Stein - sykler til arbeid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now