Guest Stephan Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Passer bakdempere på 4x4 cosworth bakstilling over på vanlig 2l bakstilling og omvendt ? Takker for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truckdriver Posted September 25, 2008 Share Posted September 25, 2008 Skal du bruke cossiedempere på vanlig Sierra uten skivebremser bak må du legge skiver på begge sider av demper i nedkant. Dette pga at cossidemper er smalere. Bolten nede er også 12 mm, kontra 10 mm på Sierra med trommel. Så du må enten borre opp hullene i brua, eller montere en hylse inni bolthullet i demper. - 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor -200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.- Diverse Megasquirt prosjekter.- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.Youtubekanal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stephan Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Ok, hvordan er det med forran da ? Har en 2l sedan med cosworth 4x4 bakstilling som det sitter justerbare koni både forran og bak på. Som jeg skal kvitte meg med. Derfor jeg lurer. Takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 4x4 og vanlig (2wd cos og standard sierra) går ikke om hverandre forann. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stephan Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Ok, så da må dette selges hver for seg ? Forran til sedan 2l og bak til sedan 4x4 cossie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts