Sierra RS Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 hei. jeg har tenkt å ta vekk lyktespyler dysene og sparkle igjen dem. er det noen som vet åssen man får dem av uten å ødelegge grillen?tips til sparkel? (tenkte på glass fiber + kanskje noe stiving, og vanlig oppå) -coupè ist-bmw 525i-cbr 600x-sedan dohc
TurboX Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 hei. jeg har tenkt å ta vekk lyktespyler dysene og sparkle igjen dem. er det noen som vet åssen man får dem av uten å ødelegge grillen?tips til sparkel? (tenkte på glass fiber + kanskje noe stiving, og vanlig oppå) Armert glassfibersparkel holder i massevis.I alle fall om du legger litt på baksiden. -TurboX- '91 Sierra IS Turbo *prosjekt* '79 Capri 2.8 *prosjekt* '86 BMW E30 320i *kommende prosjekt* '86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*
Sierra RS Posted September 24, 2008 Author Posted September 24, 2008 ingen som har noen forslag for å ta vekk dysene? -coupè ist-bmw 525i-cbr 600x-sedan dohc
Kverna Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 ingen som har noen forslag for å ta vekk dysene? Vippa mine ut med en flat skrutrekker og litt makt Min fotoblogg
Sierra RS Posted September 24, 2008 Author Posted September 24, 2008 Vippa mine ut med en flat skrutrekker og litt makt så det vil si at du tok dem ut opp? måtte du ta vekk noe clips? -coupè ist-bmw 525i-cbr 600x-sedan dohc
Kverna Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 så det vil si at du tok dem ut opp? måtte du ta vekk noe clips? Det er veldig lenge siden, men tror jeg bare nappa dem av. Se også bildet av hvordan det ser ut under der Min fotoblogg
Zykotec Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 (edited) er ingen clips, bare pressa på, hvis du er redd for å skrape opp grillen, bruk to vannpumpetenger (polygrip) å dra i hver ende(under og oppå)mens du vrir litt. Kan sitte ganske godt fast på 25 år gamle biler Edited September 24, 2008 by Zykotec '84 Sierra 2.3 GL Sjølpustende V6 prosjekt. '03 Honda CR-V If I could get back all the money I've ever spent on cars...I'd spend it ALL on cars!!!!
kimosabi Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Et godt alternativ til å sparkle en ganske så myk grill så kan du jo få tak i en uten lyktespylere originalt. Da slipper du sprekker og drit. Sierra XR4i
Recommended Posts