Jump to content

Recommended Posts

Guest TorYngve@Racefix
Posted

Da kjøper du en oppgradert en

Posted

ja,du bør ha en forsterka! :)

 

eg kjører 6 paddel alcon ,og den fungere kanonbra! ;)

 

er vel og noen som kjører med den turbokongen selger,og sier den og fungerer bra! dei er jo billige.

ESCORT COSWORTH 94. MOD . Solgt

Ford Focus RS 2010 Mod .

"enten du tror du kan,eller du tror du

ikkje kan.....så har du rett" HENRY FORD !

Posted

kollevold selger skikkelige clutcher. Oppgraderte clutcher fra orginalt og disse er holdbare gode clutcher som også lett kan brukes i rally. Kjører selv med en som skal tåle 440nm + feilmargin på nærmere 50%. Billig var den også. Kom vel på ca 4-5000 med trykkplate,clutch og utløserlager. Husk å skift trykkplaten. Den jeg bruker er orginal pga jeg ikke gidder å ha unødvendig tung clutch og den funker. Har rast flere kasser med denne clutchen og det er ikke snakk om under løsing eller giring. Og selvsagt så er clutchen akkurat som å kjøre orginal clutch.

 

kinavarer får andre kjøpe, men holder de 100 000km?

Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700

Escort Cosworth

Escort Cosworth

Ford SVT Lightning

MB Vito 2013

Posted (edited)

Jeg så litt på denne her ifra burtonpower.com:

 

Description: AP RACING CLUTCH KIT: SAPPHIRE/ESCORT COSWORTH YB 4WD ORGANIC

Other Info: 448Nm 330LB/FT TORQUE. SAPPHIRE/ESCORT 4WD MODELS 02/90 ON

Price: £280.81

 

Vil denne fungere fint?

Jeg skal ha hyd. clucth...

 

 

Men jeg har 4wd motor med 4wd svinghjul og T5 kasse, skal jeg da ha 4wd el 2wd clutch? :S

Edited by nightking
Guest TorYngve@Racefix
Posted

Du skal ha 2wd, forskjellen er utløserlageret.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...