scorpio2,9i Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 hei tenkte jeg skulle lege ut no bilder av bilen vi var å kjøpte forige helg, det er en orginal scorpio cosworth 91 mod. som ble solgt ny i hamburg, ble importer i 94, det sies at bilen er spesialbestiltt med recaro seter, ser nesten ut som sierra cosworth seter men har det standar scorpio mønstre, setene er ikke trekt om;) eller så er det byttet til pollyforinger i forstiling, satt på gule koni. byttet bremser foran til EBC skiver slisset og borett . og green stuff bremse klosser. satt i KN insatsfilter. orginale 16" felger på sommer og 15"stål på vinter dekka. eller så er det egentlig ikke mye utstyr er kjørecomputer og cruis control, el vinduer. diff sperre, oppvarmet front og bak rute. å så klart henger feste;)den er også bestilt med stor oljekjøler til girkassa, hel lakert for ca 3 år siden etter en skade bakk. andre felger er skaffet men mangler dekk, bare fint med komentarer, så jeg får høre hva dere synes,si fra hvis noen har sett sånne seter før snakket med mange cosworth frelste men ingen som har sett sånne;)
Count Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 Setene var ekstrautstyr på scorpio, men de er et sjeldent syn likevel. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Fordxr4x4 Posted September 20, 2008 Posted September 20, 2008 Hvis du ser på bildene av setene så ser det ut som det er to sjafør seter som sitter i. Siden passasjersetet har hendelen for å ta ned seteryggen på feil side.
scorpio2,9i Posted September 20, 2008 Author Posted September 20, 2008 Hvis du ser på bildene av setene så ser det ut som det er to sjafør seter som sitter i. Siden passasjersetet har hendelen for å ta ned seteryggen på feil side. det er hendler på begge sider. akkurat som granada 2,8 med recaro Setene var ekstrautstyr på scorpio, men de er et sjeldent syn likevel. oki takk;) har aldri sett sånne før hehe,
grandisjohn Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 det er hendler på begge sider. akkurat som granada 2,8 med recaro Ja, Recaro setene er slik på begge sider. Granada 2,8 injection hadde sånne som standard fra 83 mod. Derfor litt overraskende at de er uvanlig ekstra utstyr i Scorpio. Men dette er visst en bil som er kjøpt ny i Tyskland, og der var nok dette ganske vanlig, ja kansje standard? Det er ikke en ting jeg kan.
Count Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 så absolutt ikke standard nei..Som sagt, de fantes som sjeldent ekstrautstyr. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
stavset Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Det er ikke noe som heter sjeldent ekstrautsyr, var vel bare sjeldent at noen valgte bort skinnstolene. Var jo ikke akkurat ungdomsbil da de var fabrikknye he he.Men må si meg enig at bilen var fin den.
scorpio2,9i Posted October 28, 2008 Author Posted October 28, 2008 Cosworthen er til salgs gi bud tlf 93092148
Slåstad RS Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 (edited) .http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2022877 Jeg fikk svar her. Edited October 28, 2008 by Slåstad RS Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Recommended Posts