Kverna Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 (edited) Skal han engasjere advokat koster det mer enn 9000kr, det kan du hilse og si Edited September 22, 2008 by Anders Kverneng Min fotoblogg
FitjarRacing Posted September 22, 2008 Author Posted September 22, 2008 var det eg tenkte og sjønner du pluss at rekne ikkje med at politiet gidder å bruke så mye tid og energi på en sånn liten "fille sak" ord mot ord....
vingesvin Posted September 22, 2008 Posted September 22, 2008 var det eg tenkte og sjønner du pluss at rekne ikkje med at politiet gidder å bruke så mye tid og energi på en sånn liten "fille sak" ord mot ord.... Alltso ingen kontrakt, ingen sak. Du vant var det eg tenkte og sjønner du pluss at rekne ikkje med at politiet gidder å bruke så mye tid og energi på en sånn liten "fille sak" ord mot ord.... Alltso ingen kontrakt, ingen sak. Du vant
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 tok av toppen idag.. gjekk greit da aldri skrudd ein topp so fort av eg egentlig stod 10 arp pinnbolter eller studs om du vil kan dei brukast om igjen? var ikkje anntydning til verken ventil merker eller slitekant i blokka honinga viste tydlig fortsatt og litt usikker på kor topp pakning har lekt ut men tenkte eg skulle ta nokon bilder imorgen og slenge ut samt sjekke om den fortsatt er plan.. topp pakning var 3lags i stål er det grp a? eller er det wrc? fekk opplyst av tidligare eiger at det var grp a... ikkje veit eg.
Cossyman85 Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 tja vet ikke hvor mange ganger de boltene er brukt, men går sikkert ann og bruke dem, selv om d er anbefalt og bytte, toppakningen din er en wrc pakning, den kan du bruke en 5 - 6 ganger oxo
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 nokon som har mål på kor lange dei boltene kan bli før di bør byttes? kan vertfall ikkje bruke denne pakninga på nytt:P
Loffen Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Studs og wrc pakning er vel ingen god kombinasjon, så er vel derfor det er gått istykker... bruk studsa igjen men med gruppe a pakning, smekk det på igjen og ikke lever bil før du har alle kr... Hvem som skal betale er ikke godt å si da kjøper har rettigheter selv om dere ikke har kontrakt... velger han å avstå fra handelen, har du rett til å beholde nok til å dekke dine utgifter pga HAN ødela DIN bil... Da har du gjort alt du kan iallefall... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Cosworth Racing1 Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Studs og wrc pakning er vel ingen god kombinasjon, så er vel derfor det er gått istykker... bruk studsa igjen men med gruppe a pakning, smekk det på igjen og ikke lever bil før du har alle kr... Hvem som skal betale er ikke godt å si da kjøper har rettigheter selv om dere ikke har kontrakt... velger han å avstå fra handelen, har du rett til å beholde nok til å dekke dine utgifter pga HAN ødela DIN bil... Da har du gjort alt du kan iallefall... Jeg har nå kjørt med 4-lags WRC-pakning i lang tid, sammen med studs, uten problemer, så ser ikke helt problemet der.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 takker for svar igjen ja bruker studsa på nytt med grp a pakning.. men eine av studsa fulgte med opp also mutteren satt fast i pinn bolten.... er vell berre å løyse mutteren av også skru ned pinn skruen igjen.. men trenger moment på sjølve pinnbolten. pluss momentet på mutteren
Escort RST WRC Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 (edited) 4lags wrc toppakning har rykte på seg til å fungere mye bedre enn 3 lags.Og 3lags sammen med studs er nok ingen god kombinasjon.Ja, bruk grp. a.Studs kan du bruke om igjen mange ganger, ingen problem. Ja, er helt normalt at de kan komme opp. For all del, ikke skru til pinboltene!De skal skrues ned til, og så løses litt igjen. F.eks litt under en kvart omdreining.Og mutterene skal du dra til med 110nm.Husk riktig rekkefølge.Og etter en varmkjøring må de ettertrekkes. Løsne en og en bolt, og trekk til igjen før du løsner neste.Også i riktig rekkefølge. Edited September 23, 2008 by Escort RST WRC Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 takk ska du ha kristian ringe deg anngåande dele å litt sånnt utpå dagen imåro kan eg tenka meg visst da går greit
Escort RST WRC Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Heilt i orden det Har ventet på telefon de siste dagene jeg så Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 hehe da e knall jaa søndag jekk opp i vas... igår måtte eg skifte bremser på den stakkars lanceren:P var kun stål igjen på bremse klossane framme:P so idag har eg vert sjuke med feber å piss men eg lurte meg no ut i garasjen ein tur
Escort RST WRC Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Hehe, ja er det ikke typisk Er alltid noe Men er bare å slå på tråden, går hjemme med knekt ankel jeg, så er ganske stille for tiden hehe Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
FitjarRacing Posted September 23, 2008 Author Posted September 23, 2008 offdå den e lei... kossen greide du da?
Escort RST WRC Posted September 23, 2008 Posted September 23, 2008 Fotballen det vettu Livsfarlige greier Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
tommy w Posted September 24, 2008 Posted September 24, 2008 Jeg har nå kjørt med 4-lags WRC-pakning i lang tid, sammen med studs, uten problemer, så ser ikke helt problemet der.. kjører ikke du med long studs da?hvis du gjør det så stiller saken seg i ett HELT annet lys. Sierra Cosworth 4x4 Limited Edition 73/700Escort CosworthEscort CosworthFord SVT LightningMB Vito 2013
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now