Jump to content

Noen nye bilder av bilen min.

Recommended Posts

Guest Ford-ST200
Posted

Takk. Men denne er nok ikke en original en, ombygget desverre. Men absolutt alt er St da.

Guest ford kalle
Posted

DSCF3913.jpg

DSCF3921.jpg

DSCF3920.jpg

so sleppe ein trykka på likane hehe

ser strøken ut den bilen din

Guest Ford-ST200
Posted

det var fint. Prøvde på det men gikk ikke. Takk

Guest Trouble-maker
Posted
Takk. Men denne er nok ikke en original en, ombygget desverre. Men absolutt alt er St da.

motor og?

Guest Ford-ST200
Posted

motor. girkasse alt av drivverk, interiør. dashbord, fangere, ja i grunn det meste

Guest Trouble-maker
Posted

hadde selv en sånn en gng.. imperial blå (orginal st200)... for dere som ikke vet det så er det jeg som er/var ST200evil her på forumet før...

Guest Ford-ST200
Posted

Ja okei. sett noen bilder av den, og lest litt innlegg. Pen bil.

Guest Ford-ST200
Posted

En god del av det ble gjort av forrige eier. Noe er jo originalt. som sagt bytta eksos, filter, fjærbeinstag. felger/dekk, bremser. tona ruter. senking er jeg usikker på.

skal visstnok være chippet. ca 235 fikk jeg høre. Aldri kjørt noe original ST så lite å sammenligne med. benka den en gang men fikk opp skuffende 188 hk. men fått høre litt i etter tid at denne type bil er vanskelig å få korrekt effektmåling ut av.

Guest Ford-ST200
Posted

mulig det. vet ikke hva chip til disse bilene utgjør jeg.

Guest Trouble-maker
Posted

235hk stemmer nok det.. lagde chip til en slike bil der jeg jobbet før.. ogden gav 233hk i motor.. (bremset i benk)

men dette var en 100% nybygd motor da.. K&N filter, chip og simons eksos med fjernt cat og flamme demper..

Guest Ford-ST200
Posted

ja da er det kansje ikke helt usansynlig. Men rart vi ikke fikk opp mere hk. men samma det. Gjorde det forresten oppe i svarstad. TEF racing eller hva det heter.