Voldenracing Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Til salgs helt ny ny T34 turbo med wastegate og baklokk med v-band flens,perfekt til ist byggere som vil ha hester billig !det er mulighet for å kjøre baktrykk på wastegate for hurtig justering av turbotrykk. Tlf:90062605Pris:3500,-oppland Facebook
ford-racing Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 kinaturbo Definitivt... noe galt me det ell?funker som snus de der. "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
Helge Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 noe galt me det ell?funker som snus de der.... din riskoker WOLF!!!
SierraCos2wd Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 får disse turboene for rundt 1000lappen i usa.
Voldenracing Posted September 19, 2008 Author Posted September 19, 2008 får disse turboene for rundt 1000lappen i usa.du får sikkert bananer som selges på kiwi for 1 krone i usa og du da, så hvorfor kjøper du dem her i norge da?? Facebook
viggo Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 får disse turboene for rundt 1000lappen i usa.hvis du var tenkt å ha den til norge og, så ryker det nok mer enn en tusenlapp bare i frakt og mva Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.
Per-joar Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 du får sikkert bananer som selges på kiwi for 1 krone i usa og du da, så hvorfor kjøper du dem her i norge da?? Rett å slett genialt svar!!
SierraCos2wd Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 bare kjøp disse turboene for min del. VoldenRacing: Hvorfor kaller du det en T34 turbo? Er jo ikke sammenlignbart en gang.
Voldenracing Posted September 19, 2008 Author Posted September 19, 2008 bare kjøp disse turboene for min del. VoldenRacing: Hvorfor kaller du det en T34 turbo? Er jo ikke sammenlignbart en gang. neivel. da for du forklare folket hvorfor , og ikke henge ut varer før du egentlig vet hva det er. Facebook
RaymondP Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Kjenner til flere biler som går med disse å fungerer bra.Men kjøp dere heller en turbo til 20000 å sleng på di utslitte gamle is motorene Kjekt å kan gå rundt å skryte om hvor mye turboen kostet
a.cosworth Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 Og da holder vi topic. Turbo selges, er det ikke noe for deg - se videre på andre. Liker du den - løp og kjøp! -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Voldenracing Posted September 19, 2008 Author Posted September 19, 2008 Og da holder vi topic. Turbo selges, er det ikke noe for deg - se videre på andre. Liker du den - løp og kjøp! -Arnefornuftig ! Facebook
fiesta_xr2i Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 må kjøre escos slanger på denne ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Voldenracing Posted September 19, 2008 Author Posted September 19, 2008 må kjøre escos slanger på denne ?det er 3" inn og 2"ut så det er vel det som er på escort og ja Facebook
fiesta_xr2i Posted September 19, 2008 Posted September 19, 2008 2,3\4" på escos inn 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
Kenneth Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 Kjenner til flere biler som går med disse å fungerer bra.Men kjøp dere heller en turbo til 20000 å sleng på di utslitte gamle is motorene Kjekt å kan gå rundt å skryte om hvor mye turboen kostetSorry for å holde meg uten for emne, men hvorfor slik hets mot is turbo?
Loffen Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 (edited) Brukte samme turbo som en reserveløsning på min Cosworth ifjor, og funket greit den... Aldri no tull, selv med over 2 bar ladetrykk... Grei turbo til 1200kr inkl frakt til Norge dette, men noen T34 er det absolutt ikke... Edited September 30, 2008 by Loffen -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
to far gone Posted September 29, 2008 Posted September 29, 2008 (edited) Brukte samme turbo som en reserveløsning på min Cosworth ifjor, og funket greit den... Aldri no tull, selv med over 2 bar ladetrykk... du bør ikke glemme og nevne at den hadde treg spool up Edited September 29, 2008 by to far gone HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL
Guest Hovden Racing Posted October 6, 2008 Posted October 6, 2008 Dere bør kanskje ikke glemme att denne koster 3500kr og en stg.3 GARRETT T34 koster over 10 da.
Loffen Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Dere bør kanskje ikke glemme att denne koster 3500kr og en stg.3 GARRETT T34 koster over 10 da. Må heller ikke glemme at denne kan man sjøl få hjem for under halve prisen... -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Voldenracing Posted October 7, 2008 Author Posted October 7, 2008 Må heller ikke glemme at denne kan man sjøl få hjem for under halve prisen... Nå må vi ikke glemme den tlf samtalen vår. Privat kjøp ifra utland er noe annet `vettu Mr. det er jo fullt mulig å få denne langt billigere ved privat import, men jeg selger denne via firma og tilbyr derved suport og en viss garanti på det jeg selger, og det er jeg ganske sikker på at du ikke får når du kjøper den sjøl for halve prisen? Disse blir solgt av andre firmaer som f.eks = biltema 3900,- , og diverse andre firma som jeg ikke vil gå nermere inn på med navn. ( det kan til en viss grad sammen lignes med å gå inn på KIWI el.lignende matbutikk , å gå til angrep på betjeninga å si at du får BANANER til halve vis du importerer dem sjøl!!!) Dette er faktisk et levebrød til mange..... så jeg vet med erfaring at disse turboene fungerer helt fint til normal vettug bruk, helt opp til 1,6 bar uten og å fått noen form for slitasje over en periode på ca 2år, har også sett og prøvd 2bar ++ , det fungerer bra, men er ikke å anbefale over lengere tid pga aksial lager er som regel utrustet med 270grader lager, og vil derfor over lenger periode utvikle en aksial slark.og for og nevne de fleste turbo havari kommer ofte av det `rundt.. da mener jeg som >dårlig olje/trykk , for varm olje(ikke bra nok kjøling på olje) ,høyt ladetrykk uten dump valve, eksos annlegg/luftfilter osv. Facebook
Slåstad RS Posted October 7, 2008 Posted October 7, 2008 Noen data på den ? A/R på eksos?Tåler den 0,9 noen sesonger ?Kan du levere med Garrett core ? Kjetil. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Recommended Posts