Jump to content

Recommended Posts

Posted

Til salgs helt ny ny T34 turbo med wastegate og baklokk med v-band flens,

perfekt til ist byggere som vil ha hester billig !

det er mulighet for å kjøre baktrykk på wastegate for hurtig justering av turbotrykk.

 

t43turbo1.JPG

t43turbo2.JPG

t43turbo3.JPG

 

Tlf:90062605

Pris:3500,-

oppland

Posted
får disse turboene for rundt 1000lappen i usa.

hvis du var tenkt å ha den til norge og, så ryker det nok mer enn en tusenlapp bare i frakt og mva :closedeyes:

Ford Taunus mk1 2dr sedan 73modell.

Posted
bare kjøp disse turboene for min del.

VoldenRacing: Hvorfor kaller du det en T34 turbo? Er jo ikke sammenlignbart en gang.

 

neivel. da for du forklare folket hvorfor , og ikke henge ut varer før du egentlig vet hva det er.

Posted

Kjenner til flere biler som går med disse å fungerer bra.

Men kjøp dere heller en turbo til 20000 å sleng på di utslitte gamle is motorene

Kjekt å kan gå rundt å skryte om hvor mye turboen kostet

Posted

Og da holder vi topic. :)

 

Turbo selges, er det ikke noe for deg - se videre på andre. Liker du den - løp og kjøp! :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Posted

må kjøre escos slanger på denne ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

2,3\4" på escos inn

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

  • 2 weeks later...
Posted
Kjenner til flere biler som går med disse å fungerer bra.

Men kjøp dere heller en turbo til 20000 å sleng på di utslitte gamle is motorene

Kjekt å kan gå rundt å skryte om hvor mye turboen kostet

Sorry for å holde meg uten for emne, men hvorfor slik hets mot is turbo?

logo_cosworth_small.gif
Posted (edited)

Brukte samme turbo som en reserveløsning på min Cosworth ifjor, og funket greit den... Aldri no tull, selv med over 2 bar ladetrykk... Grei turbo til 1200kr inkl frakt til Norge dette, men noen T34 er det absolutt ikke...

Edited by Loffen

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Posted (edited)
Brukte samme turbo som en reserveløsning på min Cosworth ifjor, og funket greit den... Aldri no tull, selv med over 2 bar ladetrykk...

 

 

du bør ikke glemme og nevne at den hadde treg spool up

Edited by to far gone

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Guest Hovden Racing
Posted

Dere bør kanskje ikke glemme att denne koster 3500kr og en stg.3 GARRETT T34 koster over 10 da.

Posted
Dere bør kanskje ikke glemme att denne koster 3500kr og en stg.3 GARRETT T34 koster over 10 da.

 

Må heller ikke glemme at denne kan man sjøl få hjem for under halve prisen...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Posted
Må heller ikke glemme at denne kan man sjøl få hjem for under halve prisen...

 

 

Nå må vi ikke glemme den tlf samtalen vår. Privat kjøp ifra utland er noe annet `vettu Mr.

det er jo fullt mulig å få denne langt billigere ved privat import, men jeg selger denne via firma og tilbyr derved suport og en viss garanti på det jeg selger, og det er jeg ganske sikker på at du ikke får når du kjøper den sjøl for halve prisen?

 

Disse blir solgt av andre firmaer som f.eks = biltema 3900,- , og diverse andre firma som jeg ikke vil gå nermere inn på med navn.

 

( det kan til en viss grad sammen lignes med å gå inn på KIWI el.lignende matbutikk , å gå til angrep på betjeninga å si at du får BANANER til halve vis du importerer dem sjøl!!!)

 

Dette er faktisk et levebrød til mange.....

 

så jeg vet med erfaring at disse turboene fungerer helt fint til normal vettug bruk, helt opp til 1,6 bar uten og å fått noen form for slitasje over en periode på ca 2år,

har også sett og prøvd 2bar ++ , det fungerer bra, men er ikke å anbefale over lengere tid pga aksial lager er som regel utrustet med 270grader lager, og vil derfor over lenger periode utvikle en aksial slark.

og for og nevne de fleste turbo havari kommer ofte av det `rundt.. da mener jeg som >dårlig olje/trykk , for varm olje(ikke bra nok kjøling på olje) ,høyt ladetrykk uten dump valve, eksos annlegg/luftfilter osv.

×
×
  • Create New...