Jump to content

Cosworth treff på Stord

a.cosworth

Recommended Posts

Hehe, ja det er her dere må komme!

Kommer gjerne til å arrangere et nytt og større treff til neste sesong, da dette var over all forventning :)

Så det må dere ha med i planene :)

Bare her i nærområdet var det 5 Cosworth'er som ikke hadde mulighet til å komme på treffet grunnet bortreist/skruing :)

Så satser på å få samlet en enda større gjeng til neste år :)

Også andre biler, et mer generelt Ford treff om det er interesse for det, men det tar vi på sikt.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Med så mange treff/tilstelninger på østlandet, syns jeg vi skal ha et par treff her i området også :)

Vi har jo ingen problem med å reise over fjellet på treff, så må da gå an motsatt hehe :)

Og ja, jeg vet at det kanskje er LITT forskjell på Gatebiltreff og et Cosworth-streetmeet, men kjekt å ha noe lokalt også :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Med så mange treff/tilstelninger på østlandet, syns jeg vi skal ha et par treff her i området også :)

Vi har jo ingen problem med å reise over fjellet på treff, så må da gå an motsatt hehe :)

Og ja, jeg vet at det kanskje er LITT forskjell på Gatebiltreff og et Cosworth-streetmeet, men kjekt å ha noe lokalt også :)

Så ut som det blei et kjempetreff på Stord :) Eg fekk ikkje tatt turen over fjorden, hadde dessverre vakt heila helgå... Komme sterkare tilbake! Noen som har gode kontaktar så me konne fått sperra av et område? Kan bli litt lite action på ein parkeringsplass.

Ja, var kjempe det :) Synd du ikke kunne være med..

Skal prøve å høre om mulighetene for dette til neste år, har en del kontakter her på Stord så :)

Dette kommer jeg tilbake til senere ved snakk om neste treff :)

• 4 months later...