Kenneth Posted September 10, 2008 Posted September 10, 2008 Er det noen som har erfaringer med Bilstein kittet fra Burton? Gode/dårlige efaringer?
armani Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 koster nesten det samma for gaz coilovers, så ville heller kjøpt dèt. 2wd sierra cosworth
grandisjohn Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Bilstein er vel noe av det beste som er å få kjøpt i den gata, i tillegg til AVO, o.l. Det er ikke en ting jeg kan.
k_drey Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 koster nesten det samma for gaz coilovers, så ville heller kjøpt dèt. Blir vell litt vanskeligere om han skal ha dette godkjent? Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
cosworth87 Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 for gatebruk. å banekjøring iblandt med vanelige gatedekk er nok et bilstein sprint sett ell et koni sett med ahmed fjører det ebste du kan få... coilovers til samme prisen er ikke like bra.
armani Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 (edited) har selv bilstein sprint på bilen min sammen med eibach fjører. jeg har ikke mulighet for å justere stivhet eller høyde. de fungerer bra, men jeg vil heller ha coilovers..men altså, heller bilstein sprint enn gule koni. h&r har vel også noe godkjente greier som sikkert er enda bedre igjen, men da nærmer man seg prisen av gaz gold, hvis ikke mer. vi så vel alle hvor bra husnesbilen fungerer? Edited September 11, 2008 by armani 2wd sierra cosworth
Recommended Posts