janbanan Posted November 10, 2008 Posted November 10, 2008 (edited) ^^Det der er vel en Suzuki GSX Edited November 10, 2008 by janbanan
kimosabi Posted November 10, 2008 Posted November 10, 2008 hvorfor tok noen opp denne tråden igjen i det hele tatt? steng den, bare pisspreik fram og tilbake nå uansett.. Visste du ikke at pisspreik gjør livet laaangt mere interressant? Sierra XR4i
cossiemk1 Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Er ganske sikker på at det IKKE er en R1 på filmen, og ALDRI om han blir så godt parkert av en cossie med 600+hk, ser jo ut som han står stille jo... Ikke akselerer den noe spes heller, så noe er veldig feil her.Dette kan sikkert fjortissene diskutere frem og tilbake i evigheter, men jeg krever bevis, før jeg godtar det (videoen er IKKE bevis nok, for den viser ikke hvilken sykkel det er snakk om)
RSCoz Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Er ganske sikker på at det IKKE er en R1 på filmen, og ALDRI om han blir så godt parkert av en cossie med 600+hk, ser jo ut som han står stille jo... Ikke akselerer den noe spes heller, så noe er veldig feil her.Dette kan sikkert fjortissene diskutere frem og tilbake i evigheter, men jeg krever bevis, før jeg godtar det (videoen er IKKE bevis nok, for den viser ikke hvilken sykkel det er snakk om) Jo. Det er en 99/00mod R1 som er rensa for kåpe, plast m.m. som fjusker på 12000 o/min som har gått mye. (brukt)I denne videoen er det klart, cossien kjører fra sykkelen. Det er ikkeno å diskutere det? Alle ser det? Merk at denne sykkelen har i UTGANGSPUNKTET 150hk og 179kg uten fører. Det gir et forhold på 0.84hk pr kg. En 05mod GSXR 1000 f.eks har 179hk og 166kg uten fører som gir nesten 1.1hk pr kg. Det er en økning på 25% En GSXR 1000 av nyere årgang kjører 0-200km/t på 7 sek. Det er det ikke mange biler som følger.
RaymondP Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Jo. Det er en 99/00mod R1 som er rensa for kåpe, plast m.m. som fjusker på 12000 o/min som har gått mye. (brukt)I denne videoen er det klart, cossien kjører fra sykkelen. Det er ikkeno å diskutere det? Alle ser det? Merk at denne sykkelen har i UTGANGSPUNKTET 150hk og 179kg uten fører. Det gir et forhold på 0.84hk pr kg. En 05mod GSXR 1000 f.eks har 179hk og 166kg uten fører som gir nesten 1.1hk pr kg. Det er en økning på 25% En GSXR 1000 av nyere årgang kjører 0-200km/t på 7 sek. Det er det ikke mange biler som følger. AMEN
Stianwang Posted November 11, 2008 Posted November 11, 2008 Kollega av meg har den nyeste GSXR 1000 K8en og han sier at det er det råeste han har kjørt noengang.. og han har hatt tonnevis med sykler opp igjennom.(hayabusa,Cbr1100blackbird) Den nye GSXRen gjør nesten 180kmt på førstegir!(tro det eller ei)
d_wax Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 Jaja jøss.Uansett om han som kjører sykkelen i den første filmen sover eller gir det han har så kjører nå forden ifran .... Kan da umulig være mye å diskutere Bilen gikk BRA!!! . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Escort (|||) 1982 (SOLGT)Sierra DOHC 1992-93 (DØD)Sierra DOHC 1990 stvRanger 2,5D 2008
Stianwang Posted January 1, 2009 Posted January 1, 2009 (edited) er ikke rart sierraen drar sykkelen når bilen og sykkelen passerer 200kmt... kan disukuteres til folk ikke gidder mer en sykkel har kansje 1hk pr kilo men de har IKKE nok moment til å dra videre!!! hvor mye nm har sykkelen ? 250nm kansje ? Ferdig med denne saken.. BILEN KJØRER FRA SYKKELEN! samma driten.. get over it. ferdig med denne saken!! Edited January 1, 2009 by Stianwang
janbanan Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 (edited) En 2000 mod R1 har 108NM ved 10,500RPM. Edited January 7, 2009 by janbanan
sierraTIC Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 En 2000 mod R1 har 108NM ved 10,500RPM.kuuult nesten som en sierra 1.6 da hahahaha
Stianwang Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 En 2000 mod R1 har 108NM ved 10,500RPM. Okei 250 var litt vel mye ja.. og vi vet jo alle hva som må til for å dra en ting videre oppover når nåla passerer 200kmt og det begynner å bli mye vindmotstand
Stianwang Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Den sykkelen i andre løpet her flytter jo rimelig greit på seg da..(uten at jeg vet hvilken sykkel det er) Er en GSX1000 K8.. 180 hester og 165 kilo ca.. Audien har rundt 1000 hester og 4x4..
Guest Hovden Racing Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Legg ned hele topicen, dere ser hva som skjer på filmen. Ikke no mer å diskutere.Kan kjøre fra R sykkel med Hiace'n min jeg også om det er i 20cm med nysnø, eller R sykkelen tar meg på asfalt. AMEN.
Kverna Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Legg ned hele topicen, dere ser hva som skjer på filmen. Ikke no mer å diskutere.Kan kjøre fra R sykkel med Hiace'n min jeg også om det er i 20cm med nysnø, eller R sykkelen tar meg på asfalt. AMEN.Nå hadde topic'en liggi nede i 4mnd før du dro den opp igjen da Min fotoblogg
Slåstad RS Posted May 2, 2009 Posted May 2, 2009 Greit driv i den Audin' tel Jonus gitt , han kan vel ydmyke det meste opp til 200km/t ! Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
Stianwang Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Greit driv i den Audin' tel Jonus gitt , han kan vel ydmyke det meste opp til 200km/t ! Ja den går noe grusomt raskt.. råeste er at han kjører ORGINAL girkasse ! Skulle likt å sett mt75 4x4 kassa tåle det:P
RS 1000 Posted May 8, 2009 Posted May 8, 2009 Legg ned hele topicen.Støtter den. Det er fullstendig meningsløst å snakke om akselerasjonsevne i forhold til maks effekt. De to har INGENTING med hverandre å gjøre. Når turtelleren ligger stabilt på det turtallet man har maks effekt, da har man selvsagt 0 aks. fordi man (forhåpentligvis) har oppnådd toppfart. Hvis man f.eks har maksimal motoreffekt på 7050 o/min så betyr aksen fra 7000 - 7100 veldig lite i det store bildet. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.
Recommended Posts