Jump to content

Ulykke med Cosworth


Ruudsengen

Recommended Posts

Sure greier...

Men høres ut som om du er klar med en ny bil til neste sessong.

Pleier jo og være sønnen som knuser far sin bil, og ikke omvendt. :blink:

 

Lykke til med den nye sierran...

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Fint at du kom å forklarte situasjonen. Skikkelig trasig dette her, siden du var på tur til Garders.

 

Men uansett MEGET bra at det gikk greit med dere da, det der så skikkelig stygt ut.

 

Du får være snill med far, å husk: nå har du et overtak på han hvis det skulle behøves i framtiden.

 

 

Tror faktisk aldri jeg har hørt maken til historie, gitt.

 

 

Bra å høre at du ikke gir opp, selv om du har skrudd som en neger i det siste, du må ha en helt ukuelig vilje. :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg så poltimannen rett i øya og sa at den bilen drar ingen steder.!! Bilen står på gården min., og jeg lover deg at hvis noen kommer og tar den så får de med meg og gjøre.. uansett så er motoren borte og gjemt nå. jeg har den til neste bil. MOTORENn er hel og olje og div er OK. girkasse diff driverk bremser alt ok. mulig bøyd bærebru bak og mellomaksel men det er peanøtter. har ordnet nytt skall og lakkering. ny bil til 15 lapper og lakkering til 7000 lapper.. dette her gidder ikke jeg la ødlege drømmene mine.

:D

 

Det var bra det gikk godt med dere..

 

Men hvordan går det i forhold til forsikringa da? Eller skal du ikke bruke den? Er ikke sikkert forsikringselskapet er helt fornøyd hvis du har ribbet bilen.... Skal du ha ut penger må jo de takste bilen, og blir den vrak er jo egentlig bilen forsikringen sin. Så må du eventuelt forhandle med de om å få beholde vraket...

Link to comment
Share on other sites

Det var bra det gikk godt med dere..

 

Men hvordan går det i forhold til forsikringa da? Eller skal du ikke bruke den? Er ikke sikkert forsikringselskapet er helt fornøyd hvis du har ribbet bilen.... Skal du ha ut penger må jo de takste bilen, og blir den vrak er jo egentlig bilen forsikringen sin. Så må du eventuelt forhandle med de om å få beholde vraket...

 

 

 

Takk for all hyggelig tilbakemelding. trenger det nå:)...

 

jeg regner med at jeg får kjøpe ut vraket ja. hvordan det går vet jeg ikke enda. men bilen har jeg som sagt hjemme hos meg og da i mine øyne er alt bra..

 

om jeg får penger eller ikke får jeg vente og se. det er ikke det jeg bryr meg mest om. hvis jeg ikke får beholde motoren, SÅ tar jeg motoren. så enkelt er det. INGEN får ta fra meg den motoren uansett.

når man har lagt så mye arbeid og penger i noe må det være lov og beholde det. uansett så er motoren ute og klar for nytt karosseri. har ordnet lakkering nå så skal begynne så fort jeg har fått allt hjem.

 

forsikringselskapet trenger bare og se bilen i en helhet. har hatt flere kompiser som har demontert bila før takstering. og da har dem ikke brydd seg. er ikke mye jeg trenger for og få til et nytt karroseri. jeg trenger ny mellomaksel og travers bak pluss en bærebru.. alt som har kostet penger er helt. resten av bilen er jo bare en ford sierra.

Link to comment
Share on other sites

Takk for all hyggelig tilbakemelding. trenger det nå:)...

 

jeg regner med at jeg får kjøpe ut vraket ja. hvordan det går vet jeg ikke enda. men bilen har jeg som sagt hjemme hos meg og da i mine øyne er alt bra..

 

om jeg får penger eller ikke får jeg vente og se. det er ikke det jeg bryr meg mest om. hvis jeg ikke får beholde motoren, SÅ tar jeg motoren. så enkelt er det. INGEN får ta fra meg den motoren uansett.

når man har lagt så mye arbeid og penger i noe må det være lov og beholde det. uansett så er motoren ute og klar for nytt karosseri. har ordnet lakkering nå så skal begynne så fort jeg har fått allt hjem.

 

forsikringselskapet trenger bare og se bilen i en helhet. har hatt flere kompiser som har demontert bila før takstering. og da har dem ikke brydd seg. er ikke mye jeg trenger for og få til et nytt karroseri. jeg trenger ny mellomaksel og travers bak pluss en bærebru.. alt som har kostet penger er helt. resten av bilen er jo bare en ford sierra.

 

Uflaks, å den bilen som var forholdsvis fin!! superuflaks at jeg fikk kjøpt det andre karrosseriert uka før dette skjedde da :blush: , men flaks for meg at jeg fikk hentet det før dette skjedde, hadde vel ikke vært så lett å få kjøpt det i dag :rolleyes:

 

Ser at du har litt å drive på med om dagen , men ikke glem å få levert salgsmelding.

Edited by cosnorge

Gatebil Banecoordinator

Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Uflaks, å den bilen som var forholdsvis fin!! superuflaks at jeg fikk kjøpt det andre karrosseriert uka før dette skjedde da :blush: , men flaks for meg at jeg fikk hentet det før dette skjedde, hadde vel ikke vært så lett å få kjøpt det i dag :rolleyes:

 

Ser at du har litt å drive på med om dagen , men ikke glem å få levert salgsmelding.

 

 

Ja, kjipt med en sånn fin sedan bli mosa, men fint at andre tar hånd om tomme karrosseri og bygger dem opp igjen:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...