FrodeH Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Ønsker å kjøpe tanklokk. Haster litt, skulle fått tak i ett før helga.. Tlf: 90093746. Eikefjord, Sogn og fjordane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 (edited) Jeg har jeg.. Er vel til sierra sedan det er snakk om.. Men det må vel sendes i såfall.. Edited September 4, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
sormbroen Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Jeg har jeg.. Er vel til sierra sedan det er snakk om.. Men det må vel sendes i såfall..kjøp på shell.... 39 spenn! ikke 100% tett men funker Sierra Cosworth 2wd 455hk. 600NMFocus RS 215hk.Sierra Cosworth 4wd 220hk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeH Posted September 4, 2008 Author Share Posted September 4, 2008 Jeg har jeg.. Er vel til sierra sedan det er snakk om.. Men det må vel sendes i såfall.. Sendt deg PM kjøp på shell.... 39 spenn! ikke 100% tett men funker Er et sånt eg bruker, ganske ubrukelige greier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts