Gul2wd Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Vurderer salg av min ny byggde vinge bil, bilen er orginal.-Motor: Ny byggd motor av Jenspeed motoren er god får over 750hk. med større turbo, Motoren inneholder 200blokk med nicasil foringer,Omega stempler,Fardon veiv,Parner råder,WRC.underspyling i blokka,4longstuds,Jens porta topp,Kammer til 750hk.Mekaniske løftere.Grenrør i 316stål med extern wastergate.Nye typen pectell T2 sprut.Har bremset 570hk.nå på vanlig bensin,kan plusse på 10prosent med race fuel. Gadd ikke og bremse mer,vill heller være snill med motoren. Understell: Gaz Gold dempere med 550punds fjører foran og 350punds bak.-Proflex foringer over alt..-ZF-motorsport diff med 4,27utveksling.-Helt ny tremec Tko600 gear kasse,med short shift.-Quater master8,5toms 2platet clutsj. Hydraulisk Clutsj pedal.. Look; Alt orginalt RS500 Styling(Ps koster masse penger.)-Nye compomotive 8x17 felger.-Skrudd sparco bur som går fra fjørtorn til fjørtorn.-Flokka dash bord.-Momo bøtte stoler med4og6 punkts seler. -Ellers er de stor olje kjøler, stor inntercooler, og alu radiator.-Dette er grom bil, med utrolig mye påkost... -Kommer stor repotasje om bilen i fastford magasinet iløpet av året... Vurderer bud rundt 300tusen...bilen kan ses på rudskogen på september treffet... Ring får mer innfo, 91116581..Hilsen Håvard.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) EDIT: Si fra hvis jeg skal fjerne bilder, eller skiltnummer Edited September 2, 2008 by Kverna Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gul2wd Posted September 2, 2008 Author Share Posted September 2, 2008 EDIT: Si fra hvis jeg skal fjerne bilder, eller skiltnummer Går bra de. Er bare og slenge ut fler bilder også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts