NSmotorsport Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 heij. lurer på hva slags plast type det er i disse fangerne?
vingeting Posted September 6, 2008 Posted September 6, 2008 xenoy. den beste plasten å sviese. MOLDESTUKET
Peder`n Posted September 6, 2008 Posted September 6, 2008 (edited) trodde det var polyeurethan jeg...eller eurethan(tror det er en forkortelse...) Peder Edited September 6, 2008 by Peder`n
vingeting Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Ikke vingebil fangere ihvertfall.. å jeg mener sedan fangere er i samme materiale.... Ikke vingebil fangere ihvertfall.. å jeg mener sedan fangere er i samme materiale.... MOLDESTUKET
ksveggen Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 Det enkleste er vel å bare finne seg en plass som ikke vises så godt og skjære til en liten remse, hvis det var sveising det var snakk om.... Det enkleste er oftest d beste:)
kai-f250 Posted September 9, 2008 Posted September 9, 2008 har en knust fanger liggende om noen trenger noe plast til og sveise med..har brukt av den til samma greia sjøl og d funka fint.. kan sjere av en bit og donere bort til dei som vil;) send da pm..kai 02mod ford mondeo stv type konebil86mod ford F-250 XLT 7,3 V8 trekker/ arbeidshest
Recommended Posts