Guest Klokkbil Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Portet/planslipt/ny slipte ventiler/seter nye tetninger 2wd toppBd 14 kammer.Justerbare kammdrevGruppe A topp pakning,Arp studs.Ny borret blokk/maskinhonet(205).Nye stempel/ringer 7.8 kompNy polert veivNye blybronse lager,råde/rammelager.Alt av pakkninger i hele motorn er nytt.bigwing bunnpanne4x4 eksosmanifoldT34 turbo.Grådyser med L6 chip.ny Gr,A regreimNytt oljekjøler kit,adapter,30 raders kjøler,an kopplinger,slanger Motoren er nylakkertDen er startet og prøve kjørt,, Pris:35000krSykkylvenMøre og Romsdal Hans KlokkMob:41608241
armani Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 det der er nesten mer enn kostpris. du nevner heller ikke om oljepumpe er oppgradert / byttet med ny noe som er helt kritisk på en nybygd motor. 2wd sierra cosworth
Guest Klokkbil Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 det der er nesten mer enn kostpris. du nevner heller ikke om oljepumpe er oppgradert / byttet med ny noe som er helt kritisk på en nybygd motor.[/quoteoljepumpa kommer fra motor som har gått kun 3000km..hvorfår selge motor til under kostpris!????
Sapphy Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 (edited) fordi stakkarslige hengetryner blir leie seg dersom andre greier å tjene ei krone eller to.. med tanke på hvor lang tid det ofte tar å få overhalt en motor må det nå være verdt noen kroner å slippe all ventinga, bare slippe den rett oppi.. Edited September 1, 2008 by Sapphy
armani Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 hvorfor kjøpe brukt bil til samma pris som en ny? 2wd sierra cosworth
Minibønna Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Hvis jeg synes en gjenstand er for dyr så lar jeg være å by eller vise interesse. Tips til dere andre som synes noe er for dyrt: trekk dere unna å la være å komme med masse svada prat om ditt eller datt at noe er for dyrt. Folk må jo kunne legge ut ting for salg med den prisantydning vedkommende synes er riktig, uten at en gjeng med bedrevitere skal utale seg om prisen.Hvis selger lurer på hva ting er verdt så spør han vel da sikkert?!Er dere som har uttalt dere om prisen i det hele tatt intressert i de gjenstandene som er annonsert her så foreslår jeg virkelig at dere tar kontakt med selger og gir han et bud på tingene som er av interesse for dere. Kanskje dere blir enig. Beklager trådstarter for offtopic! Motor uten turbo SUGER!
Guest Klokkbil Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 hvorfor kjøpe brukt bil til samma pris som en ny?sant nok.men da får du kjøpe deg en ny cosworth motor da,om du klarer å skaffe det til samme pris!! vet bare det att alt koster,sett deg ned å regn på det du..å klarer du å bygge en motor like fort som det noen andre bruker på å bare montere en,er du god..;)ting tar tid,det hadde du visst om du hadde hatt 30 cosworther tidligere.. enig med sapphy der halloy,,har du den magenda rød 2wd cosworth,n du kjøpte med meg får lenge sia!??
fiesta_xr2i Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 2WD bunnpanne ? 2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3 X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800) X 88 sierra 2,0 sedan X 90 sierra 2,0i combi
FitjarRacing Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 heisann ja det har eg og vurderer og selge... :S bilen ligger for salg nå og blir muligens solgt.. har haddt ein telefon allerede...
a.cosworth Posted September 1, 2008 Posted September 1, 2008 Topic gutter/jenter - er prisen for "stiv" for en av dere, tips: Ikke kjøp den, gjør jobben selv. mvhArne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest Klokkbil Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 2WD bunnpanne ?jepp.. heisann ja det har eg og vurderer og selge... :S bilen ligger for salg nå og blir muligens solgt.. har haddt ein telefon allerede...okey,nytt prosjekt da eller??Lykke til med salget
FitjarRacing Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 takk for det nei blir vell muligens hus tomt :S
Recommended Posts