Cosworth Racing1 Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Noen som vet om det selges et "beslag" eller noe som skjuler ledningene i overkant bak motoren (altså ved torpedoveggen)? Er på Sierra Cos 4x4.. Noen som eventuelt har bilder eller forslag til hvordan jeg kan gjemme de vekk..? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
turboole Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Mellom motor å varmeapperat du tenkte på?jeg laga bare et deksel som jeg monterte over ledningene å lakka svart
Samatron Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 (edited) litt arbeid, men jeg la opp alle ledningene nye, og plasserte alle ledningene som går på tvers der, på tvers bak dashen isteden. da er det borte fra varmen, og slipper alt det stygge orginalrotet. Edited September 1, 2008 by Samatron
Cosworth Racing1 Posted August 30, 2008 Author Posted August 30, 2008 Mellom motor å varmeapperat du tenkte på?jeg laga bare et deksel som jeg monterte over ledningene å lakka svart Jepp tenkte på noe slik selv.. Har du bilde av det kanskje? 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
turboole Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 (edited) En enkel å grei løsning for å skjule litt men forsatt vises dem på hver side men siden det er en bruksbil så stoppet jeg hær.Var det noe slik du tenkte på? Edited August 30, 2008 by turboole
Cosworth Racing1 Posted August 31, 2008 Author Posted August 31, 2008 En enkel å grei løsning for å skjule litt men forsatt vises dem på hver side men siden det er en bruksbil så stoppet jeg hær.Var det noe slik du tenkte på? Jepp var noe slikt ja! Men nå må jeg flytte på alle ledningene anyway. Fikk motorbrann igår.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
k_drey Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 På min "vanlige" Sierra er det et plastdeksel orginalt der turboole har montert sitt.Vet ikke om du kan skaffe deg et slikt, men holder vell lengre med et slikt turboole har, sprekker ikke slik plast pleier etterhvert. Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
Cosworth Racing1 Posted August 31, 2008 Author Posted August 31, 2008 På min "vanlige" Sierra er det et plastdeksel orginalt der turboole har montert sitt.Vet ikke om du kan skaffe deg et slikt, men holder vell lengre med et slikt turboole har, sprekker ikke slik plast pleier etterhvert. Må ha alle ledningene mine vekk derfra. Må prøve å eventuelt legge de der hvor viskerarmen går, eller under hvor varmeapparatet ligger.. Blir for varmt for ledningene slik de ligger nå.. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
k_drey Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Må ha alle ledningene mine vekk derfra. Må prøve å eventuelt legge de der hvor viskerarmen går, eller under hvor varmeapparatet ligger.. Blir for varmt for ledningene slik de ligger nå.. Tenkte noe slikt, men ville ikke si noe, fort gjort å bli arrestert her med uttalelser.Er vell greit å legge det der vindusviskerarmene går, i tillfellet det skulle skje noe med ledningene, hvem vet. Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
Cosworth Racing1 Posted August 31, 2008 Author Posted August 31, 2008 Tenkte noe slikt, men ville ikke si noe, fort gjort å bli arrestert her med uttalelser.Er vell greit å legge det der vindusviskerarmene går, i tillfellet det skulle skje noe med ledningene, hvem vet. Jepp og det har allerede skjedd noe med ledningene 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
k_drey Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ikke bra det!Bare å begynne å strekke opp ledningene, blir vell bra til slutt Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
mr.cossie Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Må ha alle ledningene mine vekk derfra. Må prøve å eventuelt legge de der hvor viskerarmen går, eller under hvor varmeapparatet ligger.. Blir for varmt for ledningene slik de ligger nå.. har gjort det på min. prøvde og flytte så mye jeg klarte da jeg flyttet batteriet bak. ble litt ryddigere der -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Kverna Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 har gjort det på min. prøvde og flytte så mye jeg klarte da jeg flyttet batteriet bak. ble litt ryddigere der Ikke for å kuppe tråden, men når du flytta batteriet bak. Lagde du en kobling foran i motorrommet for alle plusskablene, eller la du ALLE ledningene bak til batteriet ? Min fotoblogg
mr.cossie Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ikke for å kuppe tråden, men når du flytta batteriet bak. Lagde du en kobling foran i motorrommet for alle plusskablene, eller la du ALLE ledningene bak til batteriet ? kobling ja. en for alle + og en til div - -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
k_drey Posted August 31, 2008 Posted August 31, 2008 Ikke for å kuppe tråden, men når du flytta batteriet bak. Lagde du en kobling foran i motorrommet for alle plusskablene, eller la du ALLE ledningene bak til batteriet ? Tror jeg ville ha laget en samling, eller noe slik at skulle du behøve starthjelp så har du en kobling du kan bruke.Tenk deg pissregn eller masse snø, er ikke særlig å åpne bagasjeromslokket for å strekke startkablene. Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)
Recommended Posts