Ford ragger Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 (edited) Trenger mest trykkrøret fra pumpe til tannstang men kjøper gjerne begge vis noen har. Kjølerøret har jeg selv så dette trenger jeg jo egentli ikke.. Har bare kjølerøret altså..Trenger ogsåBlå samco/silicon slange fra turbo til intercoler, orginal 2wdL8 ECU helst orginalBankesensor til L8Lambda/hego sensor til L8Skulle også hatt tankbånd til sierra. Nytt. Noen som vet hvor jeg får tak i? Utgått på ford.. Sikker mer men kommer ikke på mer i farten.. Sted:ØstfoldPris: Ikke drømmepriser, men betaler for det jeg får.Nr: 98472803 Send gjerne meld eller PM her på forumet vis du har noe av det jeg er på utkikk etter.. Ole-Martin Kviserud. Edited September 6, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted August 27, 2008 Share Posted August 27, 2008 veng eller mekonomen kan skaffe de bånda Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 Veng - mekonomen, bilxtra osv skaffer båndet som nevnt. Jeg har en L8 mener jeg..... PM evt, hadde ikke "tenkt" å selge, men bud går altid........ mvhArne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asil Racing Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 har servo rør , som selve kuplingen er sølv lodda . 800 kr mvh tommy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torp Racing Posted August 28, 2008 Share Posted August 28, 2008 jeg har l8 hjerne org,l8 sensor og lambda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 28, 2008 Author Share Posted August 28, 2008 PM sendt. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 Bump. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 6, 2008 Author Share Posted September 6, 2008 Har fått tak i lambda, bankesensor og servorør. Men skulle fortsatt hatt tak i:L8 Styreenhet.Orginale 4x4 dyser.Blå samco/silicon slange fra turbo til intercoler, tar gjerne den fra intercoler til gasspjeld også. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 8, 2008 Author Share Posted September 8, 2008 Bump. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 mulig jeg har liggenede slanger til ic i garasjen, skal se i løpet av dagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
djnick Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 de er visst på dynga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted September 10, 2008 Author Share Posted September 10, 2008 de er visst på dynga Det var jo synd da.. Noen andre som har noe av det jeg trenger da? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Har dyser også sikkert -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts