Kjellcorp Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 ønsker å kjøpe en bakfanger til sedanen min. spiller ingen rolle om den har noen riper o.l. og i samme slenge trenger jeg speedometer med turteller som passer sedanen min ; ) send meg en meld eller pm om du har mob- 48239961 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted August 20, 2008 Share Posted August 20, 2008 Har cossie meter til salgs jeg.. 800kr pluss porto. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 har et cos. speedo jeg også... PM evt. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 har spedo fra dohc.. 500 + frakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
rattlesnake Posted August 21, 2008 Share Posted August 21, 2008 har fra dohc.. 500 + frakt har bakfanger som er hel:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted August 23, 2008 Author Share Posted August 23, 2008 beklager så veldig med sent svar, men internetten var her borte pga DNS oppkoblobing mot telenor. speedometer har jeg nå fått tak i nå. men bakfanger må nok bli det siste av prioritering akkurat må. for på fredagen så tok jeg har livet av diffen min. så nå trenger jeg en ny en, noen rundt raufoss traktene som har en diff ?? og appropo speedometer, så skal det være igjen en helt grønn ledning som skal på coilen, men problemet er at det funker ikke som det skal, for ingen ting på speedometere funker og turtelleren går MAKS til 2,5 tusen omdreininger når jeg har den på turtalls sperra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 23, 2008 Share Posted August 23, 2008 har diff fra sierra dohc, fra typen me trommel brems bak. ang speedo, hvilken bil kommer den fra, tenker på motortype.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellcorp Posted August 23, 2008 Author Share Posted August 23, 2008 det er snakk om 2 liter OHC forgasser motor. men angående speedometeret, så er jeg rettå slett ikke helt sikker på hvor det kommer ifra, men meiner bestemt at det k om ifra en 85-87 mod 3 dørs IS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 hmm. ok. kan hende det ikke går me mk1 speedo i mk2... det har eg ikke selv prøvd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts