Denes Racing Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 http://www.r-a.no/nyheter/article3724672.ece Dette er en original limited edition, som nettopp har blitt lakkert i fargen imperial blue, og hadde hvite 5 eika felger.Noen som har sett noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierraTIC Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 har du bilde av den ? trist detta, folk klarer **** ikke holde fingra vekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homemade Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Bilder her : AutoDB-kode: 1961850 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjørnstad Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 takker for all hjelp jeg kan få. den ble stjålet mellom kl 24-03 natt til søndag 17august. satt ikke lister på dørene. skal legge ut bilder av den. limited nr 253 min bil. forbanna kjleltringer hvordan laster jeg opp bilder? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleK Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 lykke til! Cosworth! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjørnstad Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 takk olek.vis noen finner ut noe. ring meg på 95794958.takker for all hjelp folkens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Line_m Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Jeg skal holde øya åpne! Synd at folk ikke kan la andres ting være i fred! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjørnstad Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Jeg skal holde øya åpne! Synd at folk ikke kan la andres ting være i fred! takk, samboeren hørte den starta og dro, ca 02.30. jeg har vært borte i helg. men hun rakk ikke å få sett noe:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Line_m Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Stod den i garasje eller? Uff, så vemlig at folk holder øye med deg rundt huset.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Legg etterlysningen på www.fmcn.se også. Er redd denne ikke finnes i Norge lenger, ikke lange biten fra Østfold og over grensen... WOLF!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworth540 Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Var det du som var på Fordtreffet på rudskogen?Var nok av kjeltringer der som har hentet seg Cosworther før Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 (edited) Var det du som var på Fordtreffet på rudskogen?Var nok av kjeltringer der som har hentet seg Cosworther før Du kjente igjen noen med "lange" fingre ja Edited August 18, 2008 by Mondeo Power Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dagfinn Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 er vel en ganske lett bil og ta dette dessverre....eneste sikringer er guard tror jeg....eller en sinna hund.... var vel noen med lange fingre der inne ja.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bjørnstad Posted August 18, 2008 Share Posted August 18, 2008 Stod den i garasje eller? Uff, så vemlig at folk holder øye med deg rundt huset..den gjorde ikke det nå typisk Var det du som var på Fordtreffet på rudskogen?Var nok av kjeltringer der som har hentet seg Cosworther før ja jeg var der vettu. så mange slue folk som sikkert har sett den der:( Legg etterlysningen på www.fmcn.se også. Er redd denne ikke finnes i Norge lenger, ikke lange biten fra Østfold og over grensen...ja vanskelig å si. er redd den ikke er så hel lenger ikke mange originale av denne igjen nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts