cossi21 Posted August 16, 2008 Posted August 16, 2008 Noen som har innvendig bilde av 7" bakdiff å legge ut?? (4x4 cosworth)hadde spart meg for litt jobb... - Sierra RS Cosworth -
Ronny Posted August 16, 2008 Posted August 16, 2008 Noen som har innvendig bilde av 7" bakdiff å legge ut?? (4x4 cosworth)hadde spart meg for litt jobb... Ser vel helt lik ut som 7,5" , -ikke?Hva lurer du på? 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++
cossi21 Posted August 16, 2008 Author Posted August 16, 2008 Diffen som sitter i bilen min nå den begynner å bli dårlig, så jeg åpna den for ei lita stund sia for å se.. I dag skrudde jeg opp en vanlig "lat" diff for å se om det gikk ann å bytte med drevene som er der... Såg egentlig ingen forskjell på dem... SÅ lurer egentlig på om noe har blitt byttet på min bil før, eller om det bare er likt..?Tenkte derfor på om det var noen som hadde et bilde som jeg kunne sammenligne med... - Sierra RS Cosworth -
RSCoz Posted August 16, 2008 Posted August 16, 2008 Søk på forumet: DIFF, SPERRE O.L, så dukker det nok opp mye bra. http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=42705 Der f.eks
Recommended Posts