Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

En stk. Ford Scorpio 94 modell stasjonsvogn, automat 2,9 (24 ventiler), Aircondition, Cruisecontroll, kjørekomputer, bilen er grønn.

Grei i lakken, noen små blemmer og litt overflaterust rust på kanaler, selges med dvd-skjermer til baksete, "ny" spiller med Bluetooth, aux inngang.

Selges "som den er"

Bilder kan sendes på mail.

Pris: 25 tusen....også ser vi hvor vi havner

Tlf 92408906.

Bilen kan sees i Røyken/Lier.

(Da tror jeg at jeg har fått med den meste...)

Peder

Edited by Peder`n
Posted (edited)

Da har jeg tatt noen litt mørke bilder, men det går ann å se hva det er selv om... skal ta noen flere i morra når det er lyst...

scorpiovask004.jpg

scorpiovask007.jpg

scorpiovask008.jpg

scorpiovask011.jpg

scorpiovask012.jpg

scorpiovask015.jpg

Peder

Edited by Peder`n
Posted

Oppdatert med lavere pris og nye bilder....men hvorfor jeg ikke har tatt bilde av motoren enda synes jeg er merkelig.....he he

Polerte litt i dag...

HPIM2482.jpg

HPIM2503-Kopi.jpg

Men Steinspruten på panseret ble ikke MINDRE tydelig da....

HPIM2501.jpg

Peder

Posted (edited)

Ser det er blå oblater. Hvordan er det med årsavgift? Og kilometerstand? Ikke EU-godkjent såvit jeg kan se?

Edited by aulin
Posted

Oblater og EU fixes så fort jeg ser at det er noen som vil kjøpe, den er gått 250 000km, men ca 6000 etter at motoren ble satt inn tror jeg det var....ikke mye ihvertfall...ikke jeg som satt inn motoren.

bilen går bra....men er automat, så det er mer en Cruisebil...hadde planer om å sette inn en manuell girkasse, men men.

Interiøret er fint.

Peder

Posted (edited)

Så et bilde av motoren.... den er ikke vasket ennå....ble mye tafsing når jeg byttet automatkasse :lol:

HPIM2595.jpg

Hvor mye er folk villig til å gi for en slik bil?....

Peder

Edited by Peder`n
Posted (edited)

Kan snu litt på dette...det er en 24 ventilers V6 BOA, komplett cosworth understell.... hva gir dere for det? Ser det er flere her inne som trenger en slik motor....nå har dere sjansen...

Peder

Edited by Peder`n
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
Hei

Er denne bygd helt om ?

Hva er siste prisen din ?

Hans Petter

Hadde tenkt meg 25 for den....hva foreslår du?

Bilen har orginalt interriør enda...helt greit og lukter godt...

Peder

Edited by Peder`n
Guest Ford For Life
Posted

et mye jobb og dytte nedi ei manuel kasse der?? tenkte på elektronikken rundt motor vs kasse

Posted (edited)

Skal ikke være store jobben nei.... det mest pertentlige blir nok inni bilen....men en tur på huggern og ribbe en manuell bil gjør nok susen....

Tror du jeg får solgt den fortere hvis jeg setter manuell kasse i den?

Peder

Edited by Peder`n
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...