Guest hørvel Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 (edited) Halvveis på utkikk etter en vinterbil. Aller helst en sierra mk1, jo færre dører jo bedre. Mondeon trekker i feil ende på snøføre.. Har ikke fått surra meg til å tråle gjennom finn.no og autodb enda, så alle forslag mottas med takk. tenkte at folka med peiling her inne kunne luke ut de aktuelle for meg, så slipper jeg å sikle på noe som ikke er brukbart.. 97590846. Prøve å begrense meg oppad til 15000.. til og med det er kanskje litt mye, om jeg spør lommeboka. Vegar:) Takk, egO Edited August 15, 2008 by hørvel Link to comment Share on other sites More sharing options...
a.cosworth Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Flyttet... Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. Rediger inn manglende info er du snill. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 har scorpio til deg,2.9i 5000,- TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hørvel Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Ingen scorpio-fan.. kresen ser du.. men takk for innspillet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hørvel Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 ingen som har gammal 3dørs å selge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts