Jump to content

1977 Ford Granada MK1 STV til salgs


FunkyHunk

Recommended Posts

Etter mye vurdering så har jeg kommet frem til at granadaen min må selges.

Dette gjøres med tungt hjerte, pga jeg er blitt glad i bilen.

Jeg har ikke tid til å gi den omsorgen den trenger, jeg har for mye prosjekter stående, og vil da ikke sette bilen bort til å forfalle.

Jeg er andre registrerte eier på bilen, kjøpte den i 2005. Registrerte den påfølgende sommer 06 og har hatt bilen i bruk siden da.

Bilen har gått i tromsø siden ny, også i Ballangen siden jeg kjøpte den.

Bilen er i daglig bruk, registrert og eugodkjent til neste år, ellers er bilen original bortsett fra ettermonterte skinnseter, bensinen på tanken, og olja på motoren nice.gif

Dette er et meget bra og et lett prosjekt. Fargekoden til lakken finnes også, bilen var lakkert i originalfargen i 98, og satt bort to år etterpå.

Det kan omså følge med delebil: 1978 MK2S1 Grandis STV delebil med 2.8i, 3trinns automat, Cruisecontrol, kjørecomputer, elektriske vinduer og soltak. Denne bilen er ikke til å redde pga mye rust.

Motor er veldig tight og fin. går som en klokke. motor skal være gått 53000KM, og den høres slik ut og.

 

 

Ford Granada MK1

År: 1977

Motor: 2.3 V6 108hk

KM: 170000 (Garanterte)

Farge: Se bilder.

Girkasse: 4trinns Manuell

Karosseri: 5dørs Stasjonsvogn.

Tilstanden: Bilen er hel og grei, Rust nederst i bakluke, skjerm foran på førerside må sveises for rust, ligeså skjermbuen bak på førerside.

Under bilen er den så å si fri for rust, gode kanaler og dørkplater.

Slakk i forlengelseshylsa. Liten lekkasje på bremsesylinder HB. Liten lekkasje på toppakning. Skal fikses før salg.

Bilen kan evt. selges uten bytta topp-pakning mot liten reduksjon i prisen.

 

Prisen ligger på 6000.- Eller Bud.

Ring meg på 90665938.

PM svares også.

 

Ring davel, dette er en god bil!

Den bare venter på DIN Telefon!

 

DSC00017.jpg

DSC00014.jpg

DSC00013.jpg

DSC00012.jpg

DSC00020.jpg

DSC00010.jpg

DSC00009.jpg

DSC00008.jpg

DSC00031.jpg

Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Hadde det ikke vært for at du bodde så langt unna, så hadde jeg kjøpt den ;)

 

Det går så bra å kjøre nedover, bilen bruker under literen på mila på langkjøring, og det går fint å kjøre med den nedover.

Det er bare litt lekkasje på toppakningen :) Jeg var på tur med bilen forrige helg. kjørte over 40 mil. gikk som bare det :)

Bilen er nydelig å kjøre, så bare ta deg ferie en helg og lag en liten roadtrip :)

Edited by FunkyHunk
Signatur.jpg
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...