Leo Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 (edited) Satt å så Kverna sin film fra Våler og fikk nesten en liten tåre i øyekroken. Måtte snoke litt innerst borterst bakerst i pc'en, og joda, der var det noen koselige minner fra da Kverna sin bil var min. Klippet er fra september 2004, da jeg tok turen fra Drammen til Mo i Rana for å piske gla-fårrden litt på ACR. Desverre løsna turboen på turen oppover, så ladetrykket lå bare på oppunder 0,8 bar i stedet for 1,2-1,5 som den likte best. Til tross for et noe redusert antall foler under pansret ble det masse trivsel. Fredag og lørdag i alle fall, søndag sprakk ene bremseskiva, så da var morroa over. Slik skulle det helst sett ut: Bremseskiva: Edited August 6, 2008 by Leo Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Kverna Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Hehe bilen har visst aldri hatt fungerende speedometer den Før nå kanskje. Morro med film av kjerra Min fotoblogg
Leo Posted August 6, 2008 Author Posted August 6, 2008 (edited) Åjoda, bildet av ladetrykksmetret ble tatt i 200 etter metret husker jeg Har en del onboard filming fra den turen til ACR, var en skikkelig flott tur. Fikk aldri til å redigere filminga jeg fikk, annet enn i movie maker, så det er kun småbiter som er satt sammen, og da høyst amatørmessig. Får jeg noen gang ånden over meg og får til litt mer kan det hende jeg lager litt mer nostalgia. Jaja, tenkte du ville like å se litt av hva den var med på "i gamle dager". Så forresten at den har fått "litt" mer oljetrykk enn da jeg hadde den. Heh, har mer enn én gang angra på at jeg solgte den bilen, bor mye godt i den Edited August 6, 2008 by Leo Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Kverna Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Åjoda, bildet av ladetrykksmetret ble tatt i 200 etter metret husker jeg Har en del onboard filming fra den turen til ACR, var en skikkelig flott tur. Fikk aldri til å redigere filminga jeg fikk, annet enn i movie maker, så det er kun småbiter som er satt sammen, og da høyst amatørmessig. Får jeg noen gang ånden over meg og får til litt mer kan det hende jeg lager litt mer nostalgia. Jaja, tenkte du ville like å se litt av hva den var med på "i gamle dager". Så forresten at den har fått "litt" mer oljetrykk enn da jeg hadde den. Heh, har mer enn én gang angra på at jeg solgte den bilen, bor mye godt i den Hehe gleder meg/oss. Er tilsalgs hvis du vil ha tilbake, hehe. Min fotoblogg
Leo Posted August 6, 2008 Author Posted August 6, 2008 Fy på deg! Si sånt til meg når du sikkert skal ha mye mer for den enn jeg har "til overs". Morsom tanke da. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Kverna Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Fy på deg! Si sånt til meg når du sikkert skal ha mye mer for den enn jeg har "til overs". Morsom tanke da.Haha så bra. Har vurdert om jeg skal bytte karosseri på den, eller om jeg bare skal selge. Gi meg en pm hvis du er interessert da Min fotoblogg
Recommended Posts