Kverna Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 Har polert litt idag på nyanskaffelsen, blei utrolig bra selv om jeg kun brukte lakkrens og polish fra autoglym for hånd. halloFørsidenlyktene fikk en overhalinggjennskinngjennskinn Lakken blei glatt som is, og veldig blank Min fotoblogg
grandisjohn Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 (edited) Mye fine bilder av nypolerte røde biler her. Vent heller en eller toppen to måneder med bildene, så vises det at lakk ikke lar seg varig "reparere" uansett å mye man gnur.. Edited September 4, 2008 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
MrFord Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 min holdt seg en stund den “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
MrFord Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 Grandisjohn: Rød er en vaskelig farge, men lakkforseilig hjelper vedlig mye.Men hvis du aldri vasker eller noe sånt så blir det stygt igjen.Men uansett har en rød sierra stasj jeg har frisket opp: noen før og etter bilder:Før:Etter: Før:Etter: Flere bilder: Jeg brukte 3 puter til å rubbe, og alle så like jævlige ut:P “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
grandisjohn Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 (edited) Grandisjohn: Rød er en vaskelig farge, men lakkforseilig hjelper vedlig mye.Men hvis du aldri vasker eller noe sånt så blir det stygt igjen.Men uansett har en rød sierra stasj jeg har frisket opp: Hallo MrFord. Har en onkel på Finstad..Selvsagt hjelper det å rubbe opp, særlig sånn akkurat med det samme Men før og tre måneder med mye nedbør og flere vask seinere bilder, viser sannheten litt bedre.. Kjøpte forresten rød bil selv i høst. VW Polo GT coupe med original svart plast "styling". Gjør tjeneste som vinterbil. Kunne ha vært strøken bil hvis det ikke hadde vært for den oksyderte lakken på spesielt panser og tak. Altså helt typisk rød lakk. Skal rubbe/polere den blank og fin til våren og selge den før lakken falmer igjen Edited December 13, 2008 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
MrFord Posted December 14, 2008 Posted December 14, 2008 Litt OT, men jeg bor på finstad selv;)Skal legge ut bilde om noen mnd jeg på samma stedene som jeg har tatt så kan folket få se:)God natt folkens “Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”― Jeremy Clarkson
Recommended Posts