Jump to content

e85


Guest siggen

Recommended Posts

Såååå vanskelig er det å lese en FrP-velger. :D Verden ekke svart og hvit, sapphy. Heia E85 forresten!

 

Nå var det E85 som var temaet her, ikke hva du eller noen andre stemmer. Har du mer og tilføye angående E85 gjør det her, skal du diskutere politikk så gjør du det ett annet sted.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JHS, etikken ved bruk av E85 er en større og viktigere diskusjon enn eksostemperaturer og definitivt relevant til evne!

 

Kimosambi, gratulerer at du greide å "lese" meg, trenger jo ikkje akkurat å være klarsynt for å få til det, jeg har tilogmed en slipsnål med den riktige bokstaven på :-D

Link to comment
Share on other sites

Noen som har testa ut de nye pulsplugga med E85?

 

de viser til å være suverene overlegne framfor Iridium plugger som er noe av det bedre man får til vanlig trimma biler.

 

Leste et sted mener jeg at de pulsplugga var meget bra til E85 . finner de på Ebay som alt annet. til en 25dollar stk. Norge tar de 250kr stk.

 

Skal nå teste de plugga en dag. har og lyst å teste ut E-85 på en pinto ohc turbo til isbilen. Miljømaskin må vel glede miljøet rundt isbanene :)

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

Guest Dagfinn

kjører 4 bar bensin trykk og tenning justerte jeg slik at den gikk reint...har ikke klu om hvordan jeg stilte ettersom jeg bare vrei på den....

ikke noe fjusking eller noe på is`n nå...

 

e-85 skal og brukes på 2,1 ist motoren min...

 

sleeper her inne har litt mer peil på drivstoffet og kjører med dette på sin bil.

vet og om fler som bruker det som ikke vil tilbake til bensin

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...