Guest festfast Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Skal bytte fra t-3 til en større turbo jeg har fått tak i men den har kjøling via olje, burde jeg montert oljekjøler? eller hvordan gjør andre dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Er vel bare en vanlig turbo, uten vannkjøling. Men oljekjøler er jo uansett greit på en trimma motor Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Posted August 3, 2008 Share Posted August 3, 2008 Skal bytte fra t-3 til en større turbo jeg har fått tak i men den har kjøling via olje, burde jeg montert oljekjøler? eller hvordan gjør andre dette?Du har vel oljeslanger på den gamle turbo'n din Tipper jeg! Satser MASSE penger på det! ;-) 287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc). Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest festfast Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 (edited) Du har vel oljeslanger på den gamle turbo'n din Tipper jeg! Satser MASSE penger på det! ;-)stemmer det, men er det bare å bruke den eller burde jeg få på en oljekjøler? Edited August 5, 2008 by festfast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minibønna Posted August 5, 2008 Share Posted August 5, 2008 Er vel bare en vanlig turbo, uten vannkjøling. Men oljekjøler er jo uansett greit på en trimma motor Hiver meg på Kverna på denne ja! Motor uten turbo SUGER! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now