armani Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 ønsker å kjøpe det svarte lille rommet som er i midten av dash. tlf 92434378 holder til i ski i akershus mvh andreas 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Har jeg tror jeg. Kan sjekke når jeg kommer hjem. Holder til i trøgstad så er jo ikke så langt unna.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
armani Posted July 29, 2008 Author Share Posted July 29, 2008 flott ring meg så kan jeg komme og hente. 2wd sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Posted August 26, 2008 Share Posted August 26, 2008 Hei du. om du ikke har fått tak i, så har jeg en ekstra.. Den kan du selvfølgelig få gratis Caution, any attempt to overtake will result in a race! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts