kimmler Posted July 20, 2008 Posted July 20, 2008 grenrør og ef-anlegg?! er det mulig og oppdrive slikt til en Scorpio 2,4i 1987mod...?????? nett kjøpt bilen, svart i fargen, nylakka i 2002, stått i garasje hele livet. rulla 170000 tusen og ingen rust=) og tatt godt vare på av en pensjonist, men vil ha litt "godlyd" i bilen vist muligt. Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
cthansen Posted August 1, 2008 Posted August 1, 2008 Er jo godlyd originalt på V6'ern Er lite sportseksos å oppdrive til Scorpio. Like greit å bygge selv. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
Scorpio4x4 Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 kimmler said: grenrør og ef-anlegg?! er det mulig og oppdrive slikt til en Scorpio 2,4i 1987mod...?????? nett kjøpt bilen, svart i fargen, nylakka i 2002, stått i garasje hele livet. rulla 170000 tusen og ingen rust=) og tatt godt vare på av en pensjonist, men vil ha litt "godlyd" i bilen vist muligt. Kan jo prøve å høre her ferrita.no eller ferrita.com Ford Scorpio 2.9i Ghia, 4x4 , 1993 modell
kimmler Posted August 4, 2008 Author Posted August 4, 2008 er godlyd i bilen orginalt ja;) leita rundt litt og fant ingenting,, hehe,, so eg tok og laga ett selv eg,, men ikkje med den framre delen, den lot eg vere siden eg ikkje er noke geni på og lage grenrør Kjør hardt, Kjør stil. Kjør post-bil
Recommended Posts