Jump to content

bygger om til is får ikke gnist


cossi91

Recommended Posts

ja montert sprut å det på sierraen, men får ikke til å gniste.. starter å alt går rundt! men er 3 sorte stikk på is ledningsnettet som følger med hjernen til hanskerommet, disse er ikke like di gamle, kan jeg bare klippe av å koble til bilen ?`mange av fargene er like, men ikke selve støpselet..

 

 

og hvordan modder dere forgasser wireen til is ?

 

og tanken, har skaffa is tank, kan jeg bare koble ledninngene til pumpa på egen bryter inne i bilen, eller er det koblinger under bilen ? har ikke tatt av den gamle..

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Guest Troya

Til is ledningsnettet er det en egen del som skal gå langs høyre sida under baksetet og bak i bagasjen som er til bensinpumpa.. da får du to stikk som passer på pumpa

Link to comment
Share on other sites

[quote

og hvordan modder dere forgasser wireen til is ?quote]

 

Få tak i wire ifra is.. Det er vel det enkleste.!

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

..Riktig! :rolleyes:

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

ok, men orginalt på gasser nettet var det 2 stikk, og på is nettet er det 3 stikk, men di passer ikke, men mange farger er like, kan jeg bare klippe å koble di sammen ???

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

klippet stikkene, å koble alle fargene som er like, men heilt daut...

 

kan hjerne være gåen ?

 

 

fordeler? er det samme fra ohc gasser til ohc is?

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Er det mk1 eller mk2 sierra du har? Å fra hvilken modell er det is-nettet er ifra? Har du mk2 bil, og mk2 ledningsnett, er det bare å koble sammen 2 stikk bak dasjbordet, og tut og kjør.

x:88 Ford Sierra IS-Turbo
x:86 Ford Sierra 2.0L
98 VW Passat Sedan
87 Volvo 240 Turbo

Link to comment
Share on other sites

bilen står i verkstedet.. men mener det sto noe craft på den ? kontakten passa fint den.. men hvor mange volt skal det komme inn på den ? kan noen måle ?? for er en halv volt eller noe slikt, gnistrer ikke.. prøvd flere hjerner, nå får coilen 12V når tenninga skrus på å kjinner.. men ingen gnist. men kommer såvidt strøm inn på kontakten som går i fordeleren

1988 Ford Sierra RS Cosworth WOLF Powered by RS Motor

Guardsystems.no

Link to comment
Share on other sites

Prøv å skift sluttrinn. Ikke ett helt ukjent fenomen att de ryker. Det sitter fastskrudd på fordeler vist det er Motorcraft (grå) fordeler du har.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...