BR Racing V6 Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 (edited) Heisann. hørte et rykte om at Transiten hadde større svinghjul en på vanlig 2.0l ohc ford motorer. vanlig 2.0l har 215mm clutch men transit da sku ha en 240mm allså lik som på v6 og cosworth. Jeg har en isbil. jeg planelgger å bruke pinto 2.0l ohc med 4x4. da med en cossi 4x4 kasse. og da må jeg ha 240mm svinghjul. takker for svar. Edited July 16, 2008 by BR Racing V6 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
tuszi Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 hva er egentlig spørsmålet her? hvor stor clutchen på transit orginalt er
BR Racing V6 Posted October 23, 2008 Author Posted October 23, 2008 Nå har jeg fått tak i et slikt et. clutchen passer. men selve diameteren er mye større en på cosworth 2wd og v6 ford. så må evt dreies ned og has på mindre starterkrans. 83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015 85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014 85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:) 88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013 88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now