k3nn37 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 som topic sier.. hva er prisen på en 3dørs is? har sett på en som er litt rusten, det som er av inntriør er dash og dørtrekk siden det er bur i bilen.. er ikke i strøken stand ellers men i helt grei stand.. han forlanger 5000kr for den, men er den vert det?.. er ikke skilter på den.. manglet vist eugodkjenning.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Rustfrie dører går for 2000kr, vrakpant er 1500kr. Så er nok verdt det Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 har ikke sett den selv enda så vet ikke helt hvor mye rust det er og slikt, men for å vri litt på det da.. hvor dårlig må den være før det ikke er vert 5000kr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 3500kr(5000-vrakpant) Skal godt gjøres å ikke være verdt det. Hvor mange punkter er buret på ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 3500kr(5000-vrakpant) Skal godt gjøres å ikke være verdt det. Hvor mange punkter er buret på ? hehe.. ja er jo verdt det da når man ser på det sånn tror det er på 6punkter.. hvordan det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Det er jo verdt en del det også, hvis man får det ut helt. Ellers er det sikkert bra som prosjekt Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3nn37 Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 han snakket noe om at det var skrudd sammen så går sikkert ann å ta ut.. hva kan et 6punkts bur vere verdt a?.. er sikkert uten papirer.. skal se på bilen på fredag så da finner jeg ut mere.. er det noe spesielt jeg burde se etter?.. svakheter å slikt liksom.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sierraxr4x4 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 du ser fort omm det er sveisa av folk som kan å svise eller om det er en fjomp uten peiling som har gjort det, men 5000 er ikkje gale, bare kjøpe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts