Aggi Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 når jeg kobler til batteriet, så går sentrallåsen helt bananas, låser og åpner den seg noen ganger før den stopper i låst stilling, låser opp døra så låser den seg selv, noen som har vært borti dette før??? hva kan være gæli??? Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted July 15, 2008 Share Posted July 15, 2008 Kompis opplevde dette problemet, husker ikke hvordan han løste det. Men det kan jeg sikkert få greie på Men et skudd i blinde; lite strøm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janna Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Smør stagene inni døren. Bilder av mine tidligere cosworth http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/12870-alle-mine-biler/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Eller brudd på en av ledningene til sentrallåsmotorene i fram dørene.. Opplevde dette selv og da hadde det sklid ut en ledning i fører døra.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kindher Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 hadde det samme når det var frost i å dørlåsene var frosset. Men ellers kan det være du har en defekt sentral lås enhet i en av dørene. Prøv og ta en og en å dytt inn manuelt å se om resten av dørene fulger med da. Isåfall har du funnet synderen 87 orion 2.0 Zetec: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=7430 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Bare dem foran som styrer dem andre låsene.. Hvertfall på dem med den gamle låse knappen og ikke den du dytter inn håndtaket. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aggi Posted July 18, 2008 Author Share Posted July 18, 2008 takker for svar, olek fant feilen for meg:) defekt låsemotor i bagasjeluka... Har jeg bestemt meg for å vinne i lotto, så har jeg bestemt meg for å vinne i lotto..... The more I learn about women, the more I like cars! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Løkka performance Posted July 18, 2008 Share Posted July 18, 2008 takker for svar, olek fant feilen for meg:) defekt låsemotor i bagasjeluka...Er gull når man får fikset sånne feil. Er så ****** kjipt med elektronikk iblandt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts