Jump to content

Hvit mk2 som vraka på gatebil


Ruudsengen

Recommended Posts

Dette er enda ett bevis om hvor små marginene egentlig er,håper føreren kommer fra dette uten varige men.

For nå 4 år siden var jeg passajer på en bakkeløps rigga Mazda 323,det endte med ryggbrudd for meg..

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

6 år? jobba en time i mnd da?

1 time x 12 x 6 = 72 timer = 3 døgn. Bygger du en sånn bil så fort?

 

Er vel 6 år siden han kjøpte den og begynte på den, men ikke alle har mulighet til og handle inn alt på en gang og bygge seg bil på en uke...

Link to comment
Share on other sites

Utrolig kjipt for eier... Er sånne folk gatebil skulle hjulpet med pengeinnsamling ved skader, ikke sånn de gjorde for noen år tilbake da m3 med supramotor kjørte i veggen der... Der var jo lomma full av kr allerede...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Utrolig kjipt for eier... Er sånne folk gatebil skulle hjulpet med pengeinnsamling ved skader, ikke sånn de gjorde for noen år tilbake da m3 med supramotor kjørte i veggen der... Der var jo lomma full av kr allerede...

 

Ja det er jeg enig i! Var en m3 som dro rett i muren, og han fikk en del penger ja!

Det skulle absolutt gjort her å! De gatebil folka har ræva så full av penger uansett!

Edited by nightking
Link to comment
Share on other sites

Greit med kronerulling og alt det der.

Men att gatebil skal betale for att folk kjører over evne er vell litt drøyt.

Viss jeg har forstått det riktig så er vell dette en rein førerfeil.

 

Men surt og se sånne bilder.

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

Ja det er jeg enig i! Var en m3 som dro rett i muren, og han fikk en del penger ja!

Det skulle absolutt gjort her å! De gatebil folka har ræva så full av penger uansett!

 

De startet med det kun kort tid etter smellen.

De oppfordret alle som var der til å gi noen kroner + alle firmane som var der.

Flere av firmane ga litt mens jeg var der. (bla gundersen ms ga ny bøttestol)

De skulle også legge ut kontonr på Gatebil forumet så folk kunne gi noen kroner.

Link to comment
Share on other sites

Kjipt at sånn skjer, men er en med på leken så får en tåle streken.. Sånn er det bare.. Stort sett i allt som har med biler og morro å gjøre.. Koster kr å bygge, og koster når det smeller.. nå er jo ikke bilen her helt fortapt enda... mulig å få til noe enda ut av dette.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...