Kverna Posted July 12, 2008 Posted July 12, 2008 Hei. Tiden for eukontroll er igjen "over" oss, og derfor trenger jeg en eukontrollør som ser gjennom fingrene på litt småting, jo tettere fingrene står jo mer penger er jeg villig til å betale Er punkt 9, og evt sveisa sperre som den ikke går igjennom på, men har ikke penger til ny bakaksel før fristen går ut Ta kontakt hvis dere kan gjøre det, eller vet noen som fikser.Kverna@gmail.com (Legger ikke ut mobilnummer tilfelle noen utenfra skulle lese på forumet Ta kontakt for nummer evt.) Min fotoblogg
Guest Trouble-maker Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 hva slags bil er dette snakk om? punkt 9? er dette co punktet? husker ikke punktene i hode.. men du bor langt unna da..
tuszi Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 hva slags bil er dette snakk om? punkt 9? er dette co punktet? husker ikke punktene i hode.. men du bor langt unna da..punkt 9 er forevisning for trafikkstasjon
Kverna Posted July 13, 2008 Author Posted July 13, 2008 (edited) Sierra is-turbo. Når det oppdages forhold som gjør at kjøretøyet må inn til trafikkstasjon for vurdering,ny godkjenning,påtegning i vognkort,skal det gis påtegning på kontrollseddelens punkt 9 Edited July 13, 2008 by Kverna Min fotoblogg
Guest Trouble-maker Posted July 13, 2008 Posted July 13, 2008 Sierra is-turbo. Når det oppdages forhold som gjør at kjøretøyet må inn til trafikkstasjon for vurdering,ny godkjenning,påtegning i vognkort,skal det gis påtegning på kontrollseddelens punkt 9 men hva er di forholdene på din bil da? er bilen bra men kun sveiset sperre så er det jo ikke så ille? jeg godtar ting om det er gjort for oppgraderinger.. som f.eks bur og understell... selv om dette ikke altid er godkjent.. men dette strøkent gjort kan det gå gjennom... men slipper ikke gjennom "møkabiler" for å si det sånn...
Kverna Posted July 13, 2008 Author Posted July 13, 2008 men hva er di forholdene på din bil da? er bilen bra men kun sveiset sperre så er det jo ikke så ille? jeg godtar ting om det er gjort for oppgraderinger.. som f.eks bur og understell... selv om dette ikke altid er godkjent.. men dette strøkent gjort kan det gå gjennom... men slipper ikke gjennom "møkabiler" for å si det sånn... Bilen er meget bra, det gjøres hele tiden ting som forbedrer dette. Neste på listen er usveisa diff men har ikke råd eller tilgang akkurat nå. Har en i området her som kunne se på den først, men tar kontakt hvis det skjærer seg Min fotoblogg
Leo Posted July 14, 2008 Posted July 14, 2008 Veeel, kan ikke helt se at sveisa diff er en PK-feil. Det er ikke motoreffekt heller. Dog er det selvfølgelig lurt å sjekke på forhånd, er mange overivrige kontrollører her i Norge. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Gridset Posted July 16, 2008 Posted July 16, 2008 send meg en pm om noen kan godkjenne min ist usett.
Kverna Posted July 16, 2008 Author Posted July 16, 2008 send meg en pm om noen kan godkjenne min ist usett.Det hadde selvfølgelig vært det beste, men virker som om det er vanskeligere å få det i orden dette året.. Min fotoblogg
Leo Posted July 18, 2008 Posted July 18, 2008 Ringte biltilsynet, det er ikke påbudt med differensial. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Recommended Posts