Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Tiden for eukontroll er igjen "over" oss, og derfor trenger jeg en eukontrollør som ser gjennom fingrene på litt småting, jo tettere fingrene står jo mer penger er jeg villig til å betale :P

Er punkt 9, og evt sveisa sperre som den ikke går igjennom på, men har ikke penger til ny bakaksel før fristen går ut :(

Ta kontakt hvis dere kan gjøre det, eller vet noen som fikser.

Kverna@gmail.com

(Legger ikke ut mobilnummer tilfelle noen utenfra skulle lese på forumet :) Ta kontakt for nummer evt.)

Guest Trouble-maker
Posted

hva slags bil er dette snakk om? punkt 9? er dette co punktet? husker ikke punktene i hode.. men du bor langt unna da..

Posted
hva slags bil er dette snakk om? punkt 9? er dette co punktet? husker ikke punktene i hode.. men du bor langt unna da..

punkt 9 er forevisning for trafikkstasjon

Posted (edited)

Sierra is-turbo.

Når det oppdages forhold som gjør at kjøretøyet må inn til trafikkstasjon for vurdering,ny godkjenning,påtegning i vognkort,skal det gis påtegning på kontrollseddelens punkt 9

Edited by Kverna
Guest Trouble-maker
Posted
Sierra is-turbo.

Når det oppdages forhold som gjør at kjøretøyet må inn til trafikkstasjon for vurdering,ny godkjenning,påtegning i vognkort,skal det gis påtegning på kontrollseddelens punkt 9

men hva er di forholdene på din bil da? er bilen bra men kun sveiset sperre så er det jo ikke så ille? jeg godtar ting om det er gjort for oppgraderinger.. som f.eks bur og understell... selv om dette ikke altid er godkjent.. men dette strøkent gjort kan det gå gjennom... men slipper ikke gjennom "møkabiler" for å si det sånn...

Posted
men hva er di forholdene på din bil da? er bilen bra men kun sveiset sperre så er det jo ikke så ille? jeg godtar ting om det er gjort for oppgraderinger.. som f.eks bur og understell... selv om dette ikke altid er godkjent.. men dette strøkent gjort kan det gå gjennom... men slipper ikke gjennom "møkabiler" for å si det sånn...

Bilen er meget bra, det gjøres hele tiden ting som forbedrer dette. Neste på listen er usveisa diff men har ikke råd eller tilgang akkurat nå. Har en i området her som kunne se på den først, men tar kontakt hvis det skjærer seg :)

Posted

Veeel, kan ikke helt se at sveisa diff er en PK-feil. Det er ikke motoreffekt heller. Dog er det selvfølgelig lurt å sjekke på forhånd, er mange overivrige kontrollører her i Norge.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Posted

Ringte biltilsynet, det er ikke påbudt med differensial.

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice