zanor Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 (edited) Syns det ble litt mye dugging på rutene så begynte å leite, fant dette ; Lekk register? I så fall, hvordan komme til dette på en MK1 mondeo? Edited July 8, 2008 by zanor Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 Etter en del kjøring i dag i solskinn er det ikke antydning til vannsøl... Er det noen kjente plasser det kan lekke inn forran/bak dashbord? Link to comment Share on other sites More sharing options...
focusst Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Boksen som pollenfilteret sitter i tetter ikke mot karosseriet er mitt tips Over til fienden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zanor Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 Boksen som pollenfilteret sitter i tetter ikke mot karosseriet er mitt tips Mens du skrev den var jeg faktisk ute og sjekka det. Tok av lokket og selve filteret og helte sakt vann på frontruta og det forsvant rett inn i boksen fra baksia som du sier. Har fyrt på no silikon nå så får håpe det holder =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts