heaamodt Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Hei Legger ut noen bilder av bilen.69`Ford 20m xl ht2.9 boa V6, emerald sprut, 310cc dyser, twin 2.5" rustfritt eksosA4LD kasse, 3" mellomaksel ut i stor atlas, zf lamelsperre, 4.11 utv.Boyd Coddington "junk yard dog" 17/7-17-8" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Fy steike..! Denna likte jeg..! Strøken bil..! Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
LHD rs500 Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Nydelig bil.Etter min mening det fineste karosseriet ford har kommet med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ford For Life Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 nyyydelig du må fortelle mer om den legge ut noen bilder av bygginga og.hvor sterke fjærer brukte du?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grandisjohn Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Oj, detta var virkelig M`en sin! Burde hatt soltak, da det er såå deilig på disse HT`ene. Men bevares, bilen ser jo skikkelig gjennomført ut. Det er ikke en ting jeg kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts