2.8i TIC Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i slike kontakter som man plugger inn nede på fordeler, slike med 2 stikker.. trenger noen slike sårt og ganske kjapt...gjerne i oslo omegn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 En tur på høgger'n f.eks. eller så kan jeg sikkert fikse noen jeg.. Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Har kikka på noen høggere.. Men kunne tenkt meg nye så jeg fikk bytta ut stikkene også, ikke bare skjøta de.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 Har kikka på noen høggere.. Men kunne tenkt meg nye så jeg fikk bytta ut stikkene også, ikke bare skjøta de..Ja så du trenger løse kabelsko også da?? Er det noen spesiel farge det må være på stikka eller?? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 (edited) Ja altså det jeg trenger er slik kontakt som man stikker inn på fordeleren på en cosworth, er vel samma på dysene osv.. trenger og da de stikkene man klemmer på kablene og stikker inn i kontakta.. Ingen spes farge nei.. Skal se om jeg finner et bilde av hva jeg mener.. et slikt sett trenger jeg Edited July 7, 2008 by 2.8i TIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ford ragger Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 (edited) Ja skal se hva jeg får til jeg.. Trenger du flere eller bare en?? Edited July 7, 2008 by Ford ragger Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Trenger kun 1, men har du 2 så gjør ikke det noe.. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 (edited) koster 150 kr pr stk på fyksen. Edited July 7, 2008 by Samatron Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 De som holder til i lillehammer eller noe det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 ja, men du som bor i oslo må da ha noe tilsvarende nærmere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Ja veit ikke om noen som kan ha slike.. prøvde ford og noe andre men... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.cossie Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 vanlige bosch kontakter det der. stikk innom mecaf. ell et bil elektroverksted. dem har. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 den jeg kjøpte på fyksen var bosch. de selges også på e-bay Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.8i TIC Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Okei.. får prøve å ringe litt mer i morra og se om jeg får tak i.. Takker. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scorpio4x4 Posted July 10, 2008 Share Posted July 10, 2008 Info : http://autospeed.com/cms/A_109722/article.html Ford Scorpio 2.9i Ghia, 4x4 , 1993 modell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts