Guest Trouble-maker Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 noen som vet hvor jeg får tak på dette kittet??
Guest Trouble-maker Posted July 2, 2008 Posted July 2, 2008 ingen? har prøvd å tyde logoen på skiltet og googlet dette. men finner ikke no.. noen so klarer å photoshoppe denne i lysblå metalic? her er fargen jeg har på min.. i fall noen vil pc lakke den andre..
mondeo tianium x 2,2 Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 (edited) Fronten og bakfangeren for du av bsbildeler.no pris 2650kr for hver del. ang sjørtene kan du maile til olejohan@bsbildeler.no i bsbildeler.no og la han finne det ut av levrandøren, hvor du får tak i det . men legg bilde som vedlegg og si at de har fronten og bakfanger inne på hjemmesiden. for da blir det lettere for de og lete frem forhandleren/levrandør.har fått bakfangeren gjennom slik, de hadde bare fronten inne på siden så fikk jeg til at de skaffet bakfangeren til dette kittet. alt ligge på bsbildeler.no 1 mnd levering tid syns ikke fronten av det kittet var noe fin så eg bestilte front av norvatio.no har alt ligende hjemme fikk fronten i går så he eg sjørt av lumma. så nå er det montering og lakk så gjenstår her er bilder men du kan også bestille gjennom ebay vist du tåre. pga er mye svindel på ebay noen som vet hvor jeg får tak på dette kittet?? Edited July 3, 2008 by mondeo tianium x 2,2
Guest Trouble-maker Posted July 3, 2008 Posted July 3, 2008 aha..sett på denne på bs bildeler.. men trodde ikke denne var den samme føre nå.. da kanskje det blir et sånnt kit.men likte ikke helt bakfangeren... noen tips til hva jeg bør ha i stede? Fortsat ingen som kan photoshoppe den røde over til blå??
mondeo tianium x 2,2 Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 (edited) aha..sett på denne på bs bildeler.. men trodde ikke denne var den samme føre nå.. da kanskje det blir et sånnt kit.men likte ikke helt bakfangeren... noen tips til hva jeg bør ha i stede? Fortsat ingen som kan photoshoppe den røde over til blå?? gå inn på norvatio.no er noen bakfanger der som er litt råe./spesi eller er det bare et lite skjørt av lumma som er mulig og sette på bilder ligg inne på norvatio.no ta en tur og se der. Edited July 5, 2008 by mondeo tianium x 2,2
Guest Trouble-maker Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 syns du Norvatio bakfangrene var litt for ekstreme.. bør nok lete litt til.. lurer på å sette på vanlig RS fanger bak...
MrNilsen1 Posted July 4, 2008 Posted July 4, 2008 Det kittet der var grusomt.Håper ingen kjøper dette. Min mening da.
mondeo tianium x 2,2 Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 de som vill ha litt spesi kit kan jo kjøpe det
cosworth540 Posted July 5, 2008 Posted July 5, 2008 Det kittet der var grusomt.Håper ingen kjøper dette. Min mening da.Jeg har kjøpt kittet,men bilen blir svart,og da ser den helt annerledes ut.Blir finere med svart enn rød eller sølv. http://www.maxpower.de/Ford/Mondeo/Frontst...2001::7093.html
Guest ford kalle Posted July 6, 2008 Posted July 6, 2008 ingen? har prøvd å tyde logoen på skiltet og googlet dette. men finner ikke no.. noen so klarer å photoshoppe denne i lysblå metalic? her er fargen jeg har på min.. i fall noen vil pc lakke den andre..
Guest Trouble-maker Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 takker ford kalle.. blei ikke så ille det da... selv om den blå fargen blei litt mørkere...
Recommended Posts