Count Posted June 28, 2008 Posted June 28, 2008 Jeg skal hellakkere bilen i vinter eller muligens litt utpå vårparten. Jeg har tenkt å beholde originalfargen, mer eller mindre, men legge til en kul effekt. Som pearl eller flakes. Noen som har forslag?Jeg tenkte en slags gull eller grønnaktig effekt. (Scorpioen har grønntonede ruter org) Lakk er en helt nytt og ukjent tema for meg så jeg har rett og slett ikke peiling, hehe... 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
grandisjohn Posted June 28, 2008 Posted June 28, 2008 (edited) perle metallic er kult, samtidig som det ser sobert ut. Svart med grønn perle blir garantert bra. Et tips er å blande i litt perle base i klarlakken for sterkere effekt. Har selv en mørk grønn metallic med gull perle (nyere Mondeo farge) på Grandisen min, noe som gir bilen en retro moderne look. Edited June 28, 2008 by grandisjohn Det er ikke en ting jeg kan.
Guest Trouble-maker Posted July 15, 2008 Posted July 15, 2008 bruk Audi's black magic farge. LC9Z denne hadde jeg på vingebilen jeg byggde. sinnsykt pen lakk...
Recommended Posts