Guest jeantea Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 ønsker å få kjøpt frontfanger, bakfanger og skjørter til min scorpio 93stv.tar gjerne med en spoiler som ser sånn noenlunde ut også, pris diskuteres. Helst innenfor Vestfold (men ikke nødvendig), når jeg da kan hente det selv. Håper på raske, og gode svar!
a.cosworth Posted June 27, 2008 Posted June 27, 2008 Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma. Informasjon som kreves i samtlige annonserTelefonnummer.Hvor i landet objektet befinner seg, minimum fylke skal angis.'minimum fylke skal angis' gjelder ikke 'ønskes kjøpt'.Prisantydning. '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
Guest jeantea Posted June 29, 2008 Posted June 29, 2008 Vel siden jeg ikke er sikker på pris på dette, og ikke er 100% på hvor mye det er realistisk å gi/få, er ikke pris oppgitt. Men for all del, fortell meg. Tlf 97 70 77 57, jobber skift, og det er antageligvis derfor jeg ikke tar telfonen, send gjerne sms.
Recommended Posts