Jump to content

Frakt fra burtonpower

Guest Fosnes

Recommended Posts

Guest Fosnes

Noen som vet hvor mye det koster i frakt når man handler ting ifra burtonpower? Har lett igjennom forumet, men finner ingenting.

På forhånd takk for svar:)

Guest Ford For Life

30£?? er jo ikke akkurat noe sstandar sum det da er vel mer som tombra sier her at det spørs på størelse og vekt men det spørs også litt om du sender en haste bestilling feks over e-post da vil de legge på litt pga hast verk og saker og greier

Hvis du ønsker konkret pris på porto hvorfor sender du ikke en mail til Burton gutta isteden for å få en masse synsing herifra?

Skriv hva du vurderer å kjøpe og hvor kjappt du trenger varene så får du nok et rinelig nøyaktig svar i retur! ;)

Motor uten turbo SUGER!

30£?? er jo ikke akkurat noe sstandar sum det da er vel mer som tombra sier her at det spørs på størelse og vekt men det spørs også litt om du sender en haste bestilling feks over e-post da vil de legge på litt pga hast verk og saker og greier

-mine 3 bestillinger fra dette firma har vært på 30£ + - noen pund.

-men du FORD FOR LIFE må virkelig beklage at jeg delte mine erfaringer,skal for DIN DEL passe nøye over ka jeg skriver

Caution, any attempt to overtake will result in a race!

Guest ProBoTecH
-mine 3 bestillinger fra dette firma har vært på 30£ + - noen pund.

-men du FORD FOR LIFE må virkelig beklage at jeg delte mine erfaringer,skal for DIN DEL passe nøye over ka jeg skriver

Noen har bestilt fra burton andre ikke :rolleyes:

Stemmer som du sier inntil 10kg koster 30£

og ja det er fast pris.. les i burton katalogen..

Pluss at burton frakter med TNT som forhåndsbetaler toll gebyret slik at det blir tilnærmet ingen ventetid på toll! dette er ett meget stort pluss å fører til at du har delene 3-4dager etter de har motatt penger :)

momsen må betales, men bare norsk moms... du skal se på prisene ex vat, det er dem som gjelder for deg

som sagt over her, TNT forhåndsbetaler momsen, og regning fra dem kommer etter noen uker.. ca 200kr i avgifter til dem

Viss du bare legger alt du vil ha i handlkurven og går inn akkurat som du skal kjøpe det inne på nettsia så kommer totalpris me frakt osv :P og da har di trukket av engelsk moms, så den prisen som kommer opp er den du skal betale :D