petterva Posted June 22, 2008 Posted June 22, 2008 Noen som vet hvem som er arrangør av Trackday på rudskogen den 27. juni????
cosz Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Trur det er http://www.trackday.no/ Er et rett fram treff, er ikke lov med passasjer. Sierra 500 Cosworth
Cossiman Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Kun registrerte kjøretøy i forskriftsmessig stand, og med gyldig forsikring tillates å delta. Prøveskilt godtas kun dersom disse er av forhandlertypen med ansvars- og kaskodekning, eller deltageren kan dokumentere skriftlig at det er tegnet tilsvarende eller bedre forsikringsdekning Der slapp jeg å komme Present : Ford Mondeo Stv 2000 mod Ford Sierra RS Cosworth 1991 mod Past : Ford Sierra Sedan 1988 mod
petterva Posted June 25, 2008 Author Posted June 25, 2008 Jeg tror også at det er www.trackday.no som arrangerer det, fant det ut etterhvert:P, men det står jo ikke i terminlista dems at det er dem som har det. Ikke vet jeg Jeg tar med plåtprøveskilta og tar en tur opp å ser om jeg får kjørt litt:P
Recommended Posts